///Mysild Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 prøver dere å møte i oslo da kevin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 blir da altså våler på meg... men stiller med skitten bil, og stygg felglakk ettersom dekkfolkene ødela felgkanten... både jeg og kjerringa tar med hjelm med god tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Svarte! Har jo ikke gyldig medlemskort jeg! Gikk ut 30.06.2008. Hvertfall det jeg finner... Får sjekke opp nettbanken og regningsbunken min om jeg finner noe. Mener da jeg har betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 blir da altså våler på meg... men stiller med skitten bil, og stygg felglakk ettersom dekkfolkene ødela felgkanten... både jeg og kjerringa tar med hjelm med god tro Skitten bil? Hva er det for noe? Vinner ikke noen pris med det vettu Tar jo ikke så lang tid å vask den vel? Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Jeg kommer nok en tur denne gangen også, men regner ikke med at jeg skal kjøre.Ble bare irritert på begrensningene som oppstår i vanlige gatedekk etter 4-5 runder, da jeg kjørte på Rudskogen i våres. Får ikke kjørt slik jeg, og bilen, vil. Og jeg har ikke prioritert å investere i r-dekk. Men hyggelig å glane og skravle litt i noen timer. Jeg tar ikke turen denne gangen likevel. Prioriteringene ville i en annen retning. Lykke til, og ta masse bilder dere som drar dit. Sånn er det noen ganger Magnus, var det FTK som trakk det lengste strået? =) Synd de som kommer på Våler ikke får oppleve M3en din, men another time! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Regel for frikjøring13.Cabriolet må ha veltebøyle og lukket kalesje. Holder det med bare hardtopp? Alle E36 cabriolet har veltebøyler. Av typen som spretter opp Hardtop går fint! Poenget er at taket skal ikke være nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Dr_S, veltebøyler var ikke standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Dr_S, veltebøyler var ikke standard. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Hmm, var nå sikker på det men, mulig det bare var fra -95 modellene og opp. Jaja, har aldri eid cabriolet så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Sånn er det noen ganger Magnus, var det FTK som trakk det lengste strået? =) Synd de som kommer på Våler ikke får oppleve M3en din, men another time! Jeg har ingen FTK, så denne prioriteringen er min egen. Men når det er sagt, er nok prioriteringen styrt av en søken etter en sådan - om du skjønner. Stikkord; blond og svensk... Og nei, jeg skal ikke på dressurkurs med en svensk Golden Retriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 ":kaob5h6p]Svarte! Har jo ikke gyldig medlemskort jeg!Gikk ut 30.06.2008. Hvertfall det jeg finner... Får sjekke opp nettbanken og regningsbunken min om jeg finner noe. Mener da jeg har betalt! Simon, send en PM til Henrik, han har full kontroll på det . Synd at det ikke passer Magnus, men lykke te med søken etter noe godt. Da tar jeg forresten plassen din i kollonna . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Må du være medlem for å komme inn på bana eller? (Uten bil) Litt drøyt å betale 450 kroner ved inngangen da jeg ikke har BMW for øyeblikket en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Jeg kommer. Både jeg og madammen skal lufte bilen litt på banen. Blir moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Synd at det ikke passer Magnus, men lykke te med søken etter noe godt. Da tar jeg forresten plassen din i kollonna . Takk. Ja, ta plassen min du, men jeg skal ha den tilbake ved neste annledning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Men når det er sagt, er nok prioriteringen styrt av en søken etter en sådan - om du skjønner. Skammelig prioritering! men jeg gjorde samme for noen år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå