Gå til innhold

bmwccn på våler 20-21 sept... noen som skal?

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 445
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir da altså våler på meg... men stiller med skitten bil, og stygg felglakk ettersom dekkfolkene ødela felgkanten... :evil:

både jeg og kjerringa tar med hjelm med god tro :-D

Skitten bil? :shock: Hva er det for noe? Vinner ikke noen pris med det vettu :? Tar jo ikke så lang tid å vask den vel? Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok en tur denne gangen også, men regner ikke med at jeg skal kjøre.

Ble bare irritert på begrensningene som oppstår i vanlige gatedekk etter 4-5 runder, da jeg kjørte på Rudskogen i våres.

Får ikke kjørt slik jeg, og bilen, vil. Og jeg har ikke prioritert å investere i r-dekk.

Men hyggelig å glane og skravle litt i noen timer.

Jeg tar ikke turen denne gangen likevel. Prioriteringene ville i en annen retning.

Lykke til, og ta masse bilder dere som drar dit. :wink:

Sånn er det noen ganger Magnus, var det FTK som trakk det lengste strået? =) Synd de som kommer på Våler ikke får oppleve M3en din, men another time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det noen ganger Magnus, var det FTK som trakk det lengste strået? =) Synd de som kommer på Våler ikke får oppleve M3en din, men another time!

Jeg har ingen FTK, så denne prioriteringen er min egen.

Men når det er sagt, er nok prioriteringen styrt av en søken etter en sådan - om du skjønner. :lol:

Stikkord; blond og svensk... Og nei, jeg skal ikke på dressurkurs med en svensk Golden Retriver... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":kaob5h6p]Svarte! Har jo ikke gyldig medlemskort jeg!

Gikk ut 30.06.2008.

Hvertfall det jeg finner...

Får sjekke opp nettbanken og regningsbunken min om jeg finner noe. Mener da jeg har betalt!

Simon, send en PM til Henrik, han har full kontroll på det :P .

Synd at det ikke passer Magnus, men lykke te med søken etter noe godt. Da tar jeg forresten plassen din i kollonna :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...