336mik Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Angående hjelm,så har vel også biltema til 350kr eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jeg bruker Sparco Club hjelm. Billig og grei. Litt over tusenlappen hos Gundersen Motorsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Greit å ha en ikke alt for tung om nye traseen skal testes.. Vi ble anbefalt (!) av banesjefen å kjøre uten hjelm da jeg var med en gjeng over tidligere i sommer.. "Ellers greier dere ikke mange rundene," sa han og humra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 GPS-loggen min viste over 80 runder på kun den nye biten på CSM. Opplevde ikke det som spesielt slitsomt; det er kanskje uvant for dem siden resten av våler er helt flatt? Strengt tatt er det bare en bakketopp der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jaggu meg ikke bakketoppen som gjorde at jeg sleit med å komme meg opp av senga dagen etter.. Bare det å holde seg fast i rattet var jo slitsomt! Bakketoppen er jo bare artig.. Værre med alle svingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bøttesete-bøttesete-bøttesete Ingenting som heter å holde seg fast da. Det eneste man må holde ut med er en hylende passasjer... Hvis man ikke orker hjelm på Våler kan man lure på hvor invalid man hadde blitt etter en runde på Ringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 De som skal delta på banketten lørdag kveld melder ifra om dette i resepsjonen ved innsjekk på hotellet. Hvis noen som ikke bor på hotellet ønsker å delta på banketten lørdag kveld.Kontakt hotellet på forhånd angående dette. Viktig at det blir nok mat:-)! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=476001 Følgende premieres http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=473875 MØT OPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bare det å holde seg fast i rattet var jo slitsomt! Typisk tegn på at man kjører E36. Setene er jo fullstendig ubrukelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bare det å holde seg fast i rattet var jo slitsomt! Typisk tegn på at man kjører E36. Setene er jo fullstendig ubrukelige. Kommer jo helt ann på hvordan E36 seter da , sport seter er jo litt bedre enn vanlige setene til E36'n, og E36 M3 setene synes jeg at var ganske greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Er ikke akkurat mye støtte i sportssetene i E36 syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Er det noen kolonnekjøring fra Oslo eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jepp, kl 07 fra Shell på Skedmokorset lørdagsmorgenen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 07.00 på på bensinstasjonen på Skedsmokorset. Blir nok fullt Fritt for å henge med baktroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Okei, denne hadde jeg fått med meg, men tenkte om det var noe mer lokalt, men da får jeg vel kaste meg på denne da Første gangen, kjører vel med L også HOLD AVSTAND! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Blir stor pågang i innsjekken. Selv om vi kjører to køer i innsjekken vil det bli kø.Beregn derfor GOD tid til innsjekk,teknisk og parkering. Dørene til førermøtet stenger kl.09.30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå