Søreng Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Klarer ikke bestemme meg om jeg skal eller ikke.. Skal ikke kjøre på banen, og vet ikke om jeg gidder å kjøre helt til våler fra stavanger bare for utstillingen på lørdagen :S Noen andre som har samme problemstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Sliter med å bestemme om jeg skal ta bilen på banen eller ikke jeg, tror det hadde hvert sinnsykt artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 ":1yhee7ee]07.00 på på bensinstasjonen på Skedsmokorset.Blir nok fullt Fritt for å henge med baktroppen! Skal du ikke henge deg på sprinttroppen opp til Våler altså? Regna med at du fyllte inn for Magnus eller Gunnar Nei, blir nok ikke sånn grisekjøring i år på meg heller, har med passasjer tror jeg, og da blir det nok litt mer pent og pyntlig for seg. Men var morro ifjor med troppen på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Prøv å kjøre"lovlig".... Ifjor fikk Bmwccn henvendelser i ettertid angående diverse kjøring til/fra banen. Alle og enhver kjører som de selv vil. For Ola Nordmann kan det være skremmende nok med flere Bmw er i følge.Bedre blir det ikke når disse kommer i høy fart. En kolonne vekker oppsikt og med"reklame"for bimmers og bmwccn på bilen(e)og ikke minst Bmw. Er det dårlig reklame.... Vi har ikke råd til at noen kjører av eller kolliderer på veien.... Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jeg kommer til kjøre fra By the Way Hokksund kl 0545 lørdag om det er noen som ønsker cruise sammen til skedsmokorset for felles kjøringen der. Blir rolig kjøring innover, derfor så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 jeg sliter veldig med bilen..så det ser ut som jeg heller kommer utover dagen i en annen bil da min ikke vil gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 jeg sliter veldig med bilen..så det ser ut som jeg heller kommer utover dagen i en annen bil da min ikke vil gå Kjedelig da, stort problem da du ikke får fikset det før lør eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 foreløpig er det er problem som ingen klarer å gi svar på hva kan være.. det er en utrolig kraftig dunkelyd i bilen når jeg kjører fremover.. laget egen tråd her og på bmwccn..men ikke mye svar å få.. siste håp på verskted i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 foreløpig er det er problem som ingen klarer å gi svar på hva kan være..det er en utrolig kraftig dunkelyd i bilen når jeg kjører fremover.. laget egen tråd her og på bmwccn..men ikke mye svar å få.. siste håp på verskted i morgen.. Skulle tro det var enkelt lokalisere kraftige dunkelyder men, hmm. Håper du finner ut av det. Lov å håpe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 foreløpig er det er problem som ingen klarer å gi svar på hva kan være..det er en utrolig kraftig dunkelyd i bilen når jeg kjører fremover.. laget egen tråd her og på bmwccn..men ikke mye svar å få.. siste håp på verskted i morgen.. Skulle tro det var enkelt lokalisere kraftige dunkelyder men, hmm. Håper du finner ut av det. Lov å håpe . vi får prøve i morgen. litt enklere med to hvor en kan ligge bak og lytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Noen fra Bergen jeg kan henge meg på når de passerer Gol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Sliter med å bestemme om jeg skal ta bilen på banen eller ikke jeg, tror det hadde hvert sinnsykt artig Ikke noe å lure på. Disse treffene er en flott anledning til å teste både bilens egenskaper og førerens ferdigheter. Dessuten er det muligheter for å få med relativt erfarne folk på noen runder. Det kan man lære mye av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Noen fra Bergen jeg kan henge meg på når de passerer Gol? Du kan henge deg på oss, men vi kjører fredags morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Noen fra Bergen jeg kan henge meg på når de passerer Gol? Du kan henge deg på oss, men vi kjører fredags morgen Blir litt tidlig.. MEN jeg skjønner dere ønsker å reise fredag.. Er jo en fort 4 timers kjøring herfra med stopping. Og da bruker dere vel rundt regna 7-8 timer på farten over til Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Klarer ikke bestemme meg om jeg skal eller ikke.. Skal ikke kjøre på banen, og vet ikke om jeg gidder å kjøre helt til våler fra stavanger bare for utstillingen på lørdagen :SNoen andre som har samme problemstilling? ikke fra stavanger men jeg skal opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå