Ivrig86 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 jeg kommer =) Men skal dit på lørdag bare.... noen fra drammens området som skal på lørdag som kunne kjørt i følge eventuelt?? Koster det ikke noe i inngang?? Blir meg,en kamerat å ei venninne å en bil =) Hva koster det da?? hehe Har dessverre ikke fått meldt meg inn i bmwccn enda....... Har giroen hjemme ;P Hadde vært kult å samlet en gjeng å kjørt i følge tidlig lørdag morgen Send gjerne pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 jeg kommer =) Men skal dit på lørdag bare.... noen fra drammens området som skal på lørdag som kunne kjørt i følge eventuelt?? Koster det ikke noe i inngang?? Blir meg,en kamerat å ei venninne å en bil =) Hva koster det da?? hehe Har dessverre ikke fått meldt meg inn i bmwccn enda....... Har giroen hjemme ;P Hadde vært kult å samlet en gjeng å kjørt i følge tidlig lørdag morgen Send gjerne pm =) Det er nå sagt en del ganger nå at det er felleskjøring fra Kopstad i Vestfold kl. 6 (da passerer de Drammen en liten halvtime senere) - hvis du står ved Shell før Lierbakkene ser du når de kommer, og med en M3 klarer du å ta de igjen selv om det pleier å gå radig, og så er det videre felleskjøring fra Shell Skedsmokorset kl. 7 (som Vestfold og evt. Telemark slutter seg opp om). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Da har jeg nettopp kanselert mitt enkeltrom på hotel central, så trenger noen et slikt rom må de ringe nå før det blir booket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Noen fra Bergen jeg kan henge meg på når de passerer Gol? Du kan henge deg på oss, men vi kjører fredags morgen Blir litt tidlig.. MEN jeg skjønner dere ønsker å reise fredag.. Er jo en fort 4 timers kjøring herfra med stopping. Og da bruker dere vel rundt regna 7-8 timer på farten over til Våler? Ja minst, har vel regna med 8-9timer for å være sikker Kom på at vi kjører fra Haugesund da jeg skal ned ditt imorgen, da kjører vi jo ikke Gol, men Haukeli Håper uansett at vi slepper å havne midt i rush trafikken i fra Oslo opp til Gardermoen. Er vi nødt å kjøre via Oslo når vi skal til Elverum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 jeg kommer =) Men skal dit på lørdag bare.... noen fra drammens området som skal på lørdag som kunne kjørt i følge eventuelt?? Koster det ikke noe i inngang?? Blir meg,en kamerat å ei venninne å en bil =) Hva koster det da?? hehe Har dessverre ikke fått meldt meg inn i bmwccn enda....... Har giroen hjemme ;P Hadde vært kult å samlet en gjeng å kjørt i følge tidlig lørdag morgen Send gjerne pm =) Om du har giro betaler du den og får den stemplet før lørdag. Betaler vel kun for pr.bil mener jeg. Kan slenge deg sammen med meg også, men jeg tar det roligere, å det passer kansje ikke helt din kjøre stil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Håper uansett at vi slepper å havne midt i rush trafikken i fra Oslo opp til Gardermoen.Er vi nødt å kjøre via Oslo når vi skal til Elverum? Nei dere kan ta av i Hokksund mot Hønefoss også, men Oslo er raskere om det ikke er kø. Køen er vel rundt ca1430-1730, så kommer dere unna den tiden går det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 jeg kommer =) Men skal dit på lørdag bare.... noen fra drammens området som skal på lørdag som kunne kjørt i følge eventuelt?? Koster det ikke noe i inngang?? Blir meg,en kamerat å ei venninne å en bil =) Hva koster det da?? hehe Har dessverre ikke fått meldt meg inn i bmwccn enda....... Har giroen hjemme ;P Hadde vært kult å samlet en gjeng å kjørt i følge tidlig lørdag morgen Send gjerne pm =) Det er nå sagt en del ganger nå at det er felleskjøring fra Kopstad i Vestfold kl. 6 (da passerer de Drammen en liten halvtime senere) - hvis du står ved Shell før Lierbakkene ser du når de kommer, og med en M3 klarer du å ta de igjen selv om det pleier å gå radig, og så er det videre felleskjøring fra Shell Skedsmokorset kl. 7 (som Vestfold og evt. Telemark slutter seg opp om). ok så om jeg står på shell så burde jeg se noen flotte bmwer passsere der rundt ti på halv 7-halv 7?? Mot oslo altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 jeg kommer =) Men skal dit på lørdag bare.... noen fra drammens området som skal på lørdag som kunne kjørt i følge eventuelt?? Koster det ikke noe i inngang?? Blir meg,en kamerat å ei venninne å en bil =) Hva koster det da?? hehe Har dessverre ikke fått meldt meg inn i bmwccn enda....... Har giroen hjemme ;P Hadde vært kult å samlet en gjeng å kjørt i følge tidlig lørdag morgen Send gjerne pm =) Om du har giro betaler du den og får den stemplet før lørdag. Betaler vel kun for pr.bil mener jeg. Kan slenge deg sammen med meg også, men jeg tar det roligere, å det passer kansje ikke helt din kjøre stil . Du er vell kanskje broren til mikke`?? mikke å lisa marie skal sitte på med meg så da kunne vi jo satset på å treffe resten av folka på shell kjellstad?? så hiver vi oss bare etter om di kommer forbi? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 du ser nok min bil rullende hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Du er vell kanskje broren til mikke`??mikke å lisa marie skal sitte på med meg så da kunne vi jo satset på å treffe resten av folka på shell kjellstad?? så hiver vi oss bare etter om di kommer forbi? =) Okej, hmm ja Lisa er datteren min og stemmer Mikke er brodern. Viste ikke de skulle men da vet jeg nå det nå, he he . Om du ikke skal kjøre bane så kommer du inn, da brodern er medlem. Jepp vi kan prates nærmere lørdan da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Tikk tikk, tikk tikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Skal vi starte konvoien fra tresfjorden da patriko? spørs om vi skulle møttes på åndalsnes. litt usikker når jeg drar. kommer et par til fra surnadalen og tr.heim. Samme nårtid jeg kjører hjemma ifra, passer det kl 1500 på åndalsnes? tidligere/seinere? Noen som kommer nordfra, evt innpå E6 ved dombås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 For de som ikke visste finnes info her om banen samt gps koordinater . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Noen som skal tur/retur på lørdag som har plass til en stakkar som er keen på å komme seg til Våler. Jeg holder til i Oslo. Har hverken bil eller lappen for tiden, men den tid er heldigvis snart slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 for å hilse på meg, se etter enn med gips på høyrearmen og ei brunette på slep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå