Mexos Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg kommer, må teste ut nytt understell og bremser Mysild, lag en poll i tråden, så ser vi hvor mange herfra som kommer/ikke kommer. I år har jeg ny motor og så slipper å skremme vettet av deg når jeg ankommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg tenkte å ta en tur jeg også, men det blir som tilskuer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg tenkte å ta en tur jeg også, men det blir som tilskuer.. Ordne deg en hjelm så kan vi få lufta deg litt utpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 I år har jeg ny motor og så slipper å skremme vettet av deg når jeg ankommer Haha, ja faen stemmer det! Hadde helt glemt! Du som tikka så fælt, ble litt nervøs da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg tenkte å ta en tur jeg også, men det blir som tilskuer.. Ordne deg en hjelm så kan vi få lufta deg litt utpå Det skal jeg ordne, blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 tipper eg kommer med min e46 m3:) mangen som skal på hotellet da? lage ein bra fest:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jepp, skal på hotellet! Men får se an festen, hehe. Må orka opp tidlig søndag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nettopp bestilt nye bremser og ledd til forstillingen fra Koed. klar for banekjøring Jeg og skal bo på hotellet i år og lufte meg på banen. Blir moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jeg skal være der hele helgen. Stort sett blir det jobbing, men håper at jeg får tid til en del fotografering og litt kjøring. Ta gjerne en tur innom teltet hvis dere ønsker å snakke med oss i styret i bmwccn. Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 laget oppsummering... tok bare alle som har skrevet i tråden kan jo bli moro dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 sømme, min e30 mangler front og bakfanger. får jeg likevel kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jeg skal hele helgen:) gleder meg til å teste nye banen:) blir bra med noen nye utfordringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jeg kommer. Rom og bankett er bestilt. Gleder meg til mange timer på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 sømme, min e30 mangler front og bakfanger. får jeg likevel kjøre? så lenge du har innerfangere og slikt, sånn at ikke vangene stikker ut, kan du kjøre på vanlig vei uten problemer, da bør vel det gjelde på banen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Kommer hvis jeg har fått orden på prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå