///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 har du ikke innerfangere? eller en bjelke å sette i fronten? sånn som på e36...
Kjetil Sømme Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 sømme, min e30 mangler front og bakfanger. får jeg likevel kjøre? Send meg et bilde eller 2 ,så vet jeg hva vi snakker om.
Vegard Selvaag Hansen Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Jeg skal på treffet. Venter rundt 250-300biler. Førerkurset som arrangeres fredag 19september har noen få plasser igjenn. Anbefales for de som ikke har mye erfaring med banekjøring. Mere informasjon http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=470472 Lørdag vil det i år bli egen bilbedømming for de som ønsker å stille ut. Følgende premieres. Peneste originale prod før 1980 1-2-3 plass Peneste originale prod mellom 1980-1990 1-2-3 plass Peneste originale prod mellom 1990-2000 1-2-3 plass Peneste originale prod etter 2000 1-2-3 plass Samme inndeling og premiering vil gjelde for uoriginal bil. I tillegg blir det som på Rudskogen mulighet å stemme frem 1-2-3 plass. Peoples choice,gjelder alle biler som er sjekket inn. Håper de som foretrekker bilutstilling fremfor banekjøring kommer på treffet. De som tenker å overnatte på hotellet i Elverum bør snarest bestille rom.Pågangen er enorm.Rom/bankett bestilles direkte til hotellet. Mere informasjon om treffet http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=470478 Sjekk"offisiell"facebookside. Legg gjerne ut bilder. http://www.facebook.com/event.php?eid=2 ... 759&ref=mf Velkommen!
Oddey Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Tenker jeg tar turen også, kommer nok ikke til å kjøre noe særlig men
Lars89 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Tror kanskje jeg tar meg en tur. Var litt kjedelig på Rudskogen-treffet, men var sikkert fordi jeg ikke var utpå banen. Mulig å sitte på med noen?
Henrik K Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Svært gode muligheter til å sitte på. Hør med oss folka med vest som står i teltet, så finner vi sikkert en "pilot" til deg. Ta med deg hjelm!
///Magnus Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Jeg kommer nok en tur denne gangen også, men regner ikke med at jeg skal kjøre. Ble bare irritert på begrensningene som oppstår i vanlige gatedekk etter 4-5 runder, da jeg kjørte på Rudskogen i våres. Får ikke kjørt slik jeg, og bilen, vil. Og jeg har ikke prioritert å investere i r-dekk. Men hyggelig å glane og skravle litt i noen timer.
Dr_S Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Kjenner jeg Magnus rett, kommer han nok utpå banen tilslutt Vanskelig å la vær..
hagenisse Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Var litt kjedelig på Rudskogen-treffet, men var sikkert fordi jeg ikke var utpå banen. Hvis man ikke skal ut på banen kan man jo like gjerne stikke til en kamerat liksom. Ble bare irritert på begrensningene som oppstår i vanlige gatedekk etter 4-5 runder, da jeg kjørte på Rudskogen i våres. Kjøp deg noe slikt jeg kjører på da. Ingen av ulempene til r-dekk på gate, og smelter ikke bort på bane. Tar du deg råd til M3, må du ta deg råd til skikkelige dekk!
boost Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 hva slags dekk kjører du på da? eg handla meg noen nankang bakdekk til min m3.. vart litt skuffa.. men veit det er billig dekk:) men veit at det blir litt burning hehe:) mye koster det for r-dekk da? på orginal m3 felger? 19"
///Magnus Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Kjøp deg noe slikt jeg kjører på da. Ingen av ulempene til r-dekk på gate, og smelter ikke bort på bane. Tar du deg råd til M3, må du ta deg råd til skikkelige dekk! Jada - jo... Men de du har får man vel ikke tak i sånn uten videre her til lands? Og hva koster noe sånt i 225/45-18 og 255/40-18? Har vært litt lei av bilopplegg i sommer, så har absolutt ikke vært en prioritet å styre med dette.
Kjetil Sømme Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Jada - jo... Men de du har får man vel ikke tak i sånn uten videre her til lands? Og hva koster noe sånt i 225/45-18 og 255/40-18? Har vært litt lei av bilopplegg i sommer, så har absolutt ikke vært en prioritet å styre med dette. Det er nok bare for at du ikke ble med ned til Ringen. Oss andre har fått helt dilla nå!
hagenisse Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Nei, men du får tilsvarende. På en annen side blir det ikke dyrere med skikkelige r-dekk, men de er jo ikke like gatevennlige. Spørs hvor hardcore du er. Jeg er ingen dekkforhandler, men må nok regne med noen tusenlapper uansett hva du går for.. Du kjører M3 og er lei bil..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå