MariusW Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hei! Har kjøpt en '99 318i E46 og lurer på om dere som har peiling kan gi meg noen tips på hva jeg burde gjøre? Alt fra senking og soting til nye lykter osvosv Foreløpig er planen: Nye felger Xenon i alle lykter Soting av ruter Nye interiørlister + girkule Er det mye arbeid å montere angeleyes? (Har ikke bilde av baksiden av bilen nå, men alt er standard der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Har ca samme bil som deg bare i blå. Her er min plan: M-tech fanger(e) M-speil M-list på bakluka Bakruteenker Svarte nyrer Sportstoler Instrumentringer Ratt Nye blink foran, på sidene og baklykter. Senke ca 50/30 Karbonemblemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Fint reg.-nr. da Høres ut som om du har planene klare. En fin bil i utgangspunktet så jeg synes du kommer langt med senk og felger, samt litt detaljer som hvite/sølv blinklyspærer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg ville iallefall startet med felger og senking Deretter ville jeg byttet til M-fangere. M-tech2 eller M3. Jeg liker egentlig M3 fangeren best selv. Samt byttet til hvite/røde baklykter hvis ikke du allerede har det. Tror angeleyes skal være greit å montere, tror også det ligger en bruksanvisning til e46 her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 hadde gått for m3 fanger foran først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå