Gå til innhold

E36 325i M-technik - "Nytt" interiør s.8

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil.

Du har gjort ein god jobb der.

Nett lest gjenom tråden din .

Ser meget bra ut.

Lurte litt kor mykje du måte ut med for å bytte foringen bak som bilde viser tidligt i tråden din .

Lurer på om eg skal bestile nesten alt av foringer til på , å skifte nesten alt.

Husker ikke hvor mye foringene kostet, da det begynner å bli en stund siden. Skiftet alle selv, så slapp noen tusen kr i verkstedregning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og clean E36. Jeg ville dog ikke montert M-emblemet. Ville heller ikke hatt skiltrammer med så stor tekst på. Tøft med M-Technik på bremselyset. Lakkere den lille lista bak?

Takker :)

Personlig syns jeg at M-emblemet er på sin plass, så lenge jeg ikke fester et 3-tall der ;) Så lenge jeg har M-optikk og M-sportsunderstell, så plager det ikke meg :wink:

Enig meg deg ang skiltramma, men den er kun en midleritdlig løsning. Når jeg henta ut de nye skiltene så passa ikke den gamle ramma, så dro innom en forhandler å henta ut disse. Ny skiltramme kommer, må bare finne en jeg har lyst på....forslag???

Den lille lista bak er faktisk lakkert, men dog dårlig finish. Dette står på tapeten framover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det lakkering om ca 1 mnd. Har fådd leid meg lakkboks av en slektning som driver firma, så da bærer det til Tromsø over ferien.

Hele høyre side skal taes, samt "parkeringsbulker" på venstre bakdør, panser, samt frontfanger og bakfanger. Resten av lakken er det fortsatt flott finish på :)

Det tragikomiske i dette er at med en gang leie av lakkboksen var i orden, gikk jeg ut og skulle ettertrekke boltene på høyre bakhjul. Da fikk jeg til min store forundring se at lakken hadde begynt å boble i hjulbuen pga rust. Henta blåsepistolen, fylte opp med glass og fikk blåst det rent :)

Tok faktisk 17 år før denne bilen begynte å vise antydning til rust....tysk kvalitet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lakking utsatt på ubestemt tid desverre, men satser på å få det gjort før jul hvertfall.

Begynte nå i helga å fjerne litt rust som hadde kommet på en hjulbue, samt under lista på bagasjelokket.

Litt bobler

qtxcojqvc3wzcp1evzlf.jpg

Ferdig sandblåst

03pk1u1mrzidqhsvb1q9.jpg

Ferdig sandblåst under lista

ul9au01ofoxqxqe8df7w.jpg

Hadde glemt igjen sparkelet hjemme, så måtte nøye meg med å smøre på sinkgrunning og legge over et par strøk med primer. Satser på at sparklejobben blir unnagjort til uka :)

Monterte Xenon i nærlys forrige uke, ble meget bra. Gikk for 4300K.

Fant fort ut at flere pærer måtte byttes ut, så har nå bestillt et kit til fjernlys, W5W-led pærer til parklys, H1 Xenon-look til tåkelys, samt en komplett interiørlyspakke fra Bimmian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde en liten photoshoot av bilen før vinterdekkene ble lagt på.

Vi var litt lite kreative når det gjalt plassering, lysforhold og motlys, men hverken jeg eller kameraten min med speilreflex har noe spesielt erfaring som fotografer, ikke med photoshop heller for den saks skyld :).....anyways.....her er det vi fikk til.

Alle bilder er tatt ved Narvik Havn

jhw601tu9v7uoim0m44i.jpg

dng8ee3w8um3wns60sd7.jpg

5lbl6mn4bct7auug7lq7.jpg

32zmeeyfxny1m20fznvs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil:) mangler kun eksosanlegg.

Det stod Remus-eksos på da jeg kjøpte den, men lyden var både fæl og høy, så bytta det ut. Har nye enderør som skal sveises på det orginalet, syns det er lyd nok i massevis jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil:) mangler kun eksosanlegg.

Det stod Remus-eksos på da jeg kjøpte den, men lyden var både fæl og høy, så bytta det ut. Har nye enderør som skal sveises på det orginalet, syns det er lyd nok i massevis jeg ;)

ja, mente egentlig at du bare skulle få på noen enderør:) uten noe mer bråk en orginalt, har selv 4 enderør, men er ingen extra lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk endelig litt tid til å rydde litt i "bilpleiekolleksjonen" min, og fant ut at jeg har en del mere pleiemidler enn jeg trodde selv. Hiver ut noen bilder av det jeg har tilgjengelig, så bilen fortsatt kan holdes blank og fin :)

Makitamaskinen og Megs DA220 kom ikke med på bildene :P

3bonnplwyp5h1agtwdrq.jpg

qdiq31yrr71eihugsxrm.jpg

ik3bjrx6m5171i9pkmsz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det:) Har noen flere produkter på tur hjem til meg nå bl.a fra Menzerna og Swissvax, så er spent på å prøve ut disse.

Begynte i 2002 å jobbe som bilpleier, å drev med dette i et par år, men det er i den senere tid (etter jeg kjøpte 325´n) at interessen virkelig har tatt av, kan vel egentlig kalle det en mani :P hehe.....men, er gøy med blank bil da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...