Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Dette var flotte greier, men er enig med Saltkjelen ang lyktene. Den blir 100 ganger finere om du bytter Hva er prisen på disse Image felgene? Aldri hørt om før.. Er de 3 delte eller? Tunge? Pris? Jeg skulle hatt nye hjul til m5'en.. Syns personnlig når eg ligger bak den så er det ikkje galt lissom.Og eg er sjølv fornøgd så kommer dei til å vere der,men takk for innspill. Det er 3 delte felger,med ubehandlet polert kant. som blir bestillt etter dine ønsker. Bredde, impress osv. prisen er 35`000 Har ikkje veid dem men dei har vel enn vanlig vekt Du kan bestille dem via Gasolin i porsgrunn som er importør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Aha.. Gasolin har jeg vært borti før. Det er de som driver mest med hjul til am cars, ikke sant? Jeg fikk noen priser på bbs rs hos dem en gang. Ja man må regne med den prisen når det er custom felger.. Selvfølgelig skal man gjøre det man selv er mest fornøyd med. Vi har jo alle forskjellig smak. Uansett har du to stk meget strøkne biler der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Aha.. Gasolin har jeg vært borti før. Det er de som driver mest med hjul til am cars, ikke sant? Jeg fikk noen priser på bbs rs hos dem en gang. Ja man må regne med den prisen når det er custom felger.. Selvfølgelig skal man gjøre det man selv er mest fornøyd med. Vi har jo alle forskjellig smak. Uansett har du to stk meget strøkne biler der! Takk for det ja..... Ja det er heilt riktig,ja det var ikkje meininga og kjøpe så dyre felger men søren heller tenkte eg. men huff å huff for ein jobb å holde dei polerte ringene fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Rett & slett to sykt flotte BMW'r du har . Kommer du på Våler i Sep.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Rett & slett to sykt flotte BMW'r du har . Kommer du på Våler i Sep.? jada må ta turen der veit du Kommer du og,tror det kommer mange i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Kommer du og,tror det kommer mange i år. Jepp, kommer på Lørdag. Og det er jo alltid maaange på det treffet, så blir spennende å se hvor mye man får kjørt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Det hørtes fantastisk ut. Du kunne vel ikke ha mekket en liten lydfil eller film en av de kommende dagene? Høres det bra ut skal jeg jaggu slenge inn en bestilling på 4xEisenmann! Er på sjøen nå for tiden men kan jo prøve på det når eg kommer heim. Ja og passformen på både eksos og innsats er perfekt passning og det er bra og lettvint. Kjempeflott, da ser jeg frem til å se en liten filmsnutt evt. lydfil når du er på plass på moderjord igjen.. Monterte du det selv eller fikk du noen til å gjøre det? Hvordan syns du monteringen var? Det er vel et dumt spørsmål, men jeg antar vel at du så absolutt vil anbefale å gå til invistering av et slikt sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Det hørtes fantastisk ut. Du kunne vel ikke ha mekket en liten lydfil eller film en av de kommende dagene? Høres det bra ut skal jeg jaggu slenge inn en bestilling på 4xEisenmann! Er på sjøen nå for tiden men kan jo prøve på det når eg kommer heim. Ja og passformen på både eksos og innsats er perfekt passning og det er bra og lettvint. Kjempeflott, da ser jeg frem til å se en liten filmsnutt evt. lydfil når du er på plass på moderjord igjen.. Monterte du det selv eller fikk du noen til å gjøre det? Hvordan syns du monteringen var? Det er vel et dumt spørsmål, men jeg antar vel at du så absolutt vil anbefale å gå til invistering av et slikt sett? motor technik i skien gjorde jobben. men han sa at deet tok 2 timer å montere,med innsatsen og. passformen er så og si perfekt. Eg valgte å bruke Rieger sin innsats,er vel egentlig ikkje noe rieger fan ettersom det var grusom passform på den rød bilen. men det gikk greitt denne gangen vist. Du får ein innsats som har uttak til dobbel eksos som ser ut som M innsatsen og ,den er svindyr koster 5000+lakk den eg har syns eg personlig gjør litt ut av seg og koster mindre 2400 om ikkje hugser feil. den er ennå billigere viss du ikkje vil ha carbon look. 1900 trur eg. må sei at eg angrer på at eg ikkje tok den svart. for den carbon looken ser alt for lys ut. men får sjå etter kvart er vel ikkje noe særlig å lakke på??.. Ser ut som du har noen pene felger på bilen?? hvilke merke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Ja, det var de som gjorde det ja. Hvor mye måtte du betale for anlegg og monterting om jeg tør spørre? Send meg gjerne en PM om du ikke vil ha prisen offentlig. Etter det jeg har skjønt skal det ikke være noe problem å lakke på carbon og det kunne vel være fare for at carbonen kunne skimtes igjennom lakken, men det vet en lakkerer bedre enn meg. Felgene er Toora T190 i 8,5x20 med 245/30 ZR 20 og 10x20 med 285/25 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Ja, det var de som gjorde det ja. Hvor mye måtte du betale for anlegg og monterting om jeg tør spørre? Send meg gjerne en PM om du ikke vil ha prisen offentlig. Etter det jeg har skjønt skal det ikke være noe problem å lakke på carbon og det kunne vel være fare for at carbonen kunne skimtes igjennom lakken, men det vet en lakkerer bedre enn meg. Felgene er Toora T190 i 8,5x20 med 245/30 ZR 20 og 10x20 med 285/25 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero. Nei det går vel bra det. detta blir i grunn ganske dyrt uannsett. for det eksosanlegge koster ca 12000 ca ink moms ,veit at du får anlegg til 6000 og men hadde hørt veldig mye bra om eisenmann,så syns eg det er pent når eksoshalene går i trappetrinn viss du skjønner. arbeidet tok vel 2 timer,for du skjønner det at eg fekk dem til å støype inn den frontleppa også,og det var i grunn det som var mest styr med,denne leppa var også skadet i transport så det var ein del jobb. og samt noe el.arbeid på den rød. Men viss du "bare" skal gå for det bak så sei at du må gje 12 000 for lydpotten (du har sett fjols til fjels ) herregud å eg ler av den filmen,der seier han lydpotten x antall ganger. og 2500 for delen samt ca 1500 for jobben og 1500/1000 for lakken (evt) gjør du det sjøv vil det jo bli ennå billigere då. men sei 17500 18000 då. trur ikkje det er langt unna. du kommer ikkje på Våler då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Jeg likte igrunn lyktene på e60'en.. Måtte se på dem to ganger, men kom igrunn til at det såg kult ut Er ikke så fan av slik styling på e36(jeg heller), men når det er så gjennomført som på den bilen så blir det fett To meget gjennomførte og pene biler iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Jeg likte igrunn lyktene på e60'en.. Måtte se på dem to ganger, men kom igrunn til at det såg kult ut Er ikke så fan av slik styling på e36(jeg heller), men når det er så gjennomført som på den bilen så blir det fett To meget gjennomførte og pene biler iallefall Takk for det. Ja lå bak bilen og då syns eg dei såg mye penere ut då men. når det var lys i dei. Nei er i grunn heller ikkje fan av rieger så det kan hende eg setter på M3 fronten igjen,får sjå. dette er nå 8 siden eg montert den.Merkelig at dei lager deler som har så dårlig passform og ingen braketter eller slikt ein må improvisere veldig då. føler det blir feil å gå amok med sikaflex..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Ja, det var de som gjorde det ja. Hvor mye måtte du betale for anlegg og monterting om jeg tør spørre? Send meg gjerne en PM om du ikke vil ha prisen offentlig. Etter det jeg har skjønt skal det ikke være noe problem å lakke på carbon og det kunne vel være fare for at carbonen kunne skimtes igjennom lakken, men det vet en lakkerer bedre enn meg. Felgene er Toora T190 i 8,5x20 med 245/30 ZR 20 og 10x20 med 285/25 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero. Nei det går vel bra det. detta blir i grunn ganske dyrt uannsett. for det eksosanlegge koster ca 12000 ca ink moms ,veit at du får anlegg til 6000 og men hadde hørt veldig mye bra om eisenmann,så syns eg det er pent når eksoshalene går i trappetrinn viss du skjønner. arbeidet tok vel 2 timer,for du skjønner det at eg fekk dem til å støype inn den frontleppa også,og det var i grunn det som var mest styr med,denne leppa var også skadet i transport så det var ein del jobb. og samt noe el.arbeid på den rød. Men viss du "bare" skal gå for det bak så sei at du må gje 12 000 for lydpotten (du har sett fjols til fjels ) herregud å eg ler av den filmen,der seier han lydpotten x antall ganger. og 2500 for delen samt ca 1500 for jobben og 1500/1000 for lakken (evt) gjør du det sjøv vil det jo bli ennå billigere då. men sei 17500 18000 då. trur ikkje det er langt unna. du kommer ikkje på Våler då?? Hehe, skjønner. Det koster å være kar! Tror du lyden vil bli den samme med kun utløp på originalsiden? Den er jo også langt rimeligere enn 4-rørs systemet. Hva skjer på Våler? Og når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 ligger ute tråd saltkjelen... må jo få med deg slikt! edit: her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=855846#855846 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Hehe, se der ja. Beklager. Jeg er i utganspunktet ikke keen å dra med meg en så dyr og ny bil ut på bane, men dersom det er mulighet for utstilling kan jeg alltids prøve å ta turen.. Jeg må se det an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå