Frode D Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 SOLGT Selger en stykk bakpotte (fra katalysator og bak) til E36 325/328, av merket Scorpion STW. Aldri vert brukt. Selges grunnet jeg ikke har bruk for den likevel. Høystbydende over 3000kr (Nypris 4000). Kan være behjelpelig og møte i Bergensområdet. Kontakt på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 byr 2000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Da beholder jeg det heller.. Du skjønner vel at et bud på halvparten av nypris på et nytt eksosanlegg ikke er nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 er lovt og by;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Ja, er lov å svare og Har fått bud på 3000 inkl frakt, men det enkleste er om den blir hentet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 hadde det bare passet min så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Må jo begynne en plass. kunne være du var gira på å få den vekk ellerno men ja jeg er gira på den iallefall skal tenke litt på det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Helt greit det. Bare å komme med et nytt bud viss det er interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 OBS! Til de som ikke er klar over det,så får du ikke råere lyd en dette...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Hehe, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Selges grunnet jeg ikke har bruk for den likevel. Hva menes med at du ikke har bruk for den likevel? Tar den jeg om du har den i neste uke, da brodern skal til Bergen igjen, så får jeg bare han til å møte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 hvorfor skal du selge det?? kan også ambefale dette, har det selv på min bil og folk snur seg og ser på bilen når de hører lyden av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Selger det fordi jeg muligens skal legge bilen ut for salg. Så da har jeg ikke bruk for eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 neinei du kan jo ikke selge bilen din hvorfor skal du selge bilen da? noe nytt i kikerten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Har lyst på ny bil.. E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå