Larsinnj Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Hehehehe, ja det kommer nokk fram hvilke det er en dag.. Vet ikke når jeg får dem, da de må lages først osv..
BMW E30 325 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Tipper det er noe ala det du nevnte på skogen jeg;)
HalvorK Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Denne har jeg faktisk ikke sett på enda, men groom bil Så e30 m3en din på e30meet også . Flott skyss
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Tipper det er noe ala det du nevnte på skogen jeg;) Okei, jeg klarer ikke å holde meg lenger.. Jeg bare måtte ha slike som du har! De eikerhjula er bare såååå feite! Takk for det! Ja, vi snakket vel såvidt ilag om jeg husker riktig. Du var vel til Anders på fredagen? Hadde vært gøy å vært der den natta, men det var jo ikke plass. Får satse på at det blir litt mer "sammhold" neste gang.
HalvorK Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Må vel få til noe neste gang. Eller så får vi campe hos meg som har mere plass
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Hehe, ja vi får gjøre det! Halve morroa nesten er jo på tur nedover!
BMW E30 325 Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Nei! Er du nødt å herme med akkurat de hjula!:/ Bra, da vet vi det halvor:D
fizn Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Jeg har en misstanke om hvilke felger det er... Edit: Eller ikke...
Larsinnj Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Jeg har en misstanke om hvilke felger det er... Hmm. \:D/
Larsinnj Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 Hmm.. Ser mørkt ut for nye felger denne sesongen gitt.. Tar 8-10 uker, men er usikker på om det er inkludert frakt. Har de vel i begynnelsen av oktober tenker jeg. Den som venter på noe godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå