Larsinnj Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Hehehe, ja fikk mange positive tilbakemeldinger på det bildet der!
Larsinnj Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Antyder du noe nå?? Fikk da gjort litt i dag og! En kamerat ble med å hjalp så jeg traff splinesen nede ved torpedoen. Så da er den saken biff! Fått på tenningslås, hendler og deksler. Har satt på midtkonsoll og, men tok ikke bilde da det begynte å regne så fælt! Fikk også bytta den ledningen som det var gnagd hull på, så no more el-feil! Girkula våkna til liv og gitt! Lyset der dimmes selvfølgelig i takt med instrumenthuset om jeg skulle ønske det.
Larsinnj Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Ja, det kom en bra slepping nå gitt! Hehehe, ja man må jo pleie de stakkars gamle! Får se hvilke updates som kommer i løpet av vinteren. Dr litt usikker på hvilken rekkefølge jeg skal ta alle prosjektene mine i.. Finner vel en løsning!
Larsinnj Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Det tviler jeg på, da den biten skiltet sitter fast på blir med luka opp.
BMW E30 325 Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Jeg også tror det er likt:p kan sjekkes på realoem.com - om ikke har jeg ei slik:p
Larsinnj Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Altså er det plastikken du tenker på? Ikke stålet til bakplata?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå