Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke skofte på noe mye mere da nei. Nye lister og griller osv da.

Vinyllakk å få lakkert taket sort. Skulle selvfølgelig hatt originalt men har gitt opp å finne, så det blir lakk istede.

Skrevet
Skal ikke skofte på noe mye mere da nei. Nye lister og griller osv da.

Vinyllakk å få lakkert taket sort. Skulle selvfølgelig hatt originalt men har gitt opp å finne, så det blir lakk istede.

Godt jeg har org svart liggende!:-D hadde to men hermanoo1 kjøpte det ene, hør om han vil selge det da vettu:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

• 2 months later...
Skrevet

Du får kjøpt nytt taktrekk på GS :)

Men du må skjære ut hull til takluke selv, så du har sånn ca ett forsøk på å få det rett på ;)

• 6 months later...
Skrevet

Jøss.. Over et år siden jeg har skrevet her gitt...

Bilen står faktisk akkurat likedan som den har gjort siden sist jeg skrev her! Motivasjonen for  holde på en lik null, og jeg har vært dritt lei hele greia en stund. Er forsåvidt det enda, men planene er der fortsatt. Det stopper litt i lokale og utstyr til å holde på, men har kjøpt inn litt utstyr litt etter litt, pluss noen småting til bilen, så det kommer vel seg etterhvert. :)

Skal sjekke opp ang. taktrekk på GS. Er vel ikke så vanskelig å få hullet riktig? Takluka er jo ute av bilen allerede, så er jo bare å montere det som det skal være å skjære på hullet etterpå, ovenfra! ;)

Har også handlet inn et nytt sett med felger til denne, da Rotiformene satt passe godt på M3n, så de blir nokk værende der ;)

Holder litt tilbake hva det er enda, da det er en del som må gjøres med dem før de er klare, men når de er klare er jeg rimelig sikker på at jeg er eneste i Norge med den type felger på bilen ;)

Skrevet

Litt usikker.. Tror kanskje jeg sa noe om det sist gang jeg var utover, da det er en god stund siden jeg kjøpte dem, men er ikke helt sikker ;)

Edit: Skal tro om ikke jeg sendte sms med bilde av dem til deg? :P

Skrevet

Satser på det ;) Neida, tror ikke det blir så ille. Vet om noen i bygda her som virker som om de vil halshugge meg, men satser på at det går bra.

Det ser bra ut på bildene jeg har gjort meg opp i hodet, så satser på at det sitter.

Var jo ingen jeg snakket med på forhånd som hadde trua på at Rotiformene satt godt heller, men synes ikke det ser så halvgærnt ut selv vertfall ;)

Men skal bare, skal bare alt mulig annet før de nye kommer på plass..

Det jeg egentlig venter på er at møkka i møkkakjelleren skal ut, så jeg får begynt å sette opp en skikkelig plass å holde på! ;)

Kanskje du tar kontakt med han snøsen i Valsøyfjord som Koldbjørn Botten har skrevet sang og greier om? Får vel fortgang på møkkaspreing han! ;)

Skrevet

De kan kunsten å spre møkk der inne ja, det skal være sikkert, hehe ;) Måtte vel vaske ned hele nabolaget etterpå, og bytte alle rutene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...