BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Nesten litt stygt å si det, men eg synes den org.fronten sammen med hamann leppa er en smule finere enn m-fronten...(tror eg)Ang forhandler kan du jo kanskje bestille fra uk... http://www.hamann.autovogue.com/e92coupe.php Står ikke pris der, men pundet er jo ganske gunstig for tiden... Ja, og så tenkte jeg at jeg da slipper å bytte hele fangeren... Ser for meg at det blir dyrt:-) Det er ingen norske forhandlere som selger denne leppa eller noe lignende...? Litt skeptisk til å bestille fra utlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Vil tro det fins en eller anna person her inne som veit om det fins forhandler i norge... Eg har ikke peiling. Hvorfor skeptisk til å bestille utenfra da? Hamann er nok seriøse, og du kan sikkert få den i rett farge også. Eg bestillte felger og dekk fra usa. Tok et par uker, men funka greit det. Eneste som er forbanna dritt er de 25% ekstra med en gang varen kommer hit til dette stygge halvorsen-land... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Vil tro det fins en eller anna person her inne som veit om det fins forhandler i norge... Eg har ikke peiling.Hvorfor skeptisk til å bestille utenfra da? Hamann er nok seriøse, og du kan sikkert få den i rett farge også. Eg bestillte felger og dekk fra usa. Tok et par uker, men funka greit det. Eneste som er forbanna dritt er de 25% ekstra med en gang varen kommer hit til dette stygge halvorsen-land... Ja, kjipe penger å betale det der ja... Skal sende de en mail og høre hva de skal ha for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 ikke dumt ikke dumt... skrive prisen inn her etterpå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 ikke dumt ikke dumt... skrive prisen inn her etterpå da? Jepp, det skal jeg gjøre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Da var mail sendt, blir spennende å høre hva de skal ha for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Ja det blir spennende. Kan se for meg noe rundt 5000 ferdig lakkert/levert...gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Det enkleste er jo å kjøpe denne aerodynamikk leppa hos BMW her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Synes bilen er veldig fin som den er jeg Men ta bilde av hele bilen da og legg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Det enkleste er jo å kjøpe denne aerodynamikk leppa hos BMW her i Norge. Men er dette en originalfanger...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Synes bilen er veldig fin som den er jeg Men ta bilde av hele bilen da og legg ut Jepp, det kommer strax:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Men er dette en originalfanger...? Det er en leppe som jeg så fint har markert på bildet. Den festes på orginalfronten som du har, og er orginal BMW tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Men er dette en originalfanger...? Det er en leppe som jeg så fint har markert på bildet. Den festes på orginalfronten som du har, og er orginal BMW tilbehør. Hehe, ja dette var fint markert Men den så slettes ikke værst ut, vet du hvor mye den koster? Absolutt interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Hei. Grattis med ny flott bil. Men først av alt. Ta bedre bilder med hele bilen og mindre natur. Ellers så trur eg den hadde blitt fin med tona ruter, litt mer senk og kanskje noen fine splittere fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Et par bilder til av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå