Gå til innhold

S: 530 DAT ///M sport 2002

Titansilber
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner selvsagt at prisnivået på en eldre modell med litt dårligere ytelser gjør en forskjell i prisen. Men jeg er forundret over den store prisforskjellen. Det blir vel som med E30 hvor prisforskjellen på en tidlig standard 325 og en sen med full M-tech beregnes etter gangetabell i stedet for prosenter.

Automatkassen som stod på de første 3-litersdieselene er vistnok ikke spesielt holdbare med chippet motor nei. Min har rullet snart 200' km uten at jeg kjenner noe svakhetstegn. Har ingen konkret tilfeller med havari, men ryktene skal ha det til at særlig X5 har slitt med dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
[

Gir: Tiptronic?

Satt inn Audi-kasse eller?

:D

Det er kanskje vanlig blant E60 eiere å sette inn Audi kasser, men vi E39 eiere sverger til BMW/GM kasser. For at det ikke skal bli mer forvirring er annonsen nå endret til "Automatgir". Det er ikke mulig å velge Steptronic på Autodb, så da er det vel bedre med "Automatgir" enn at lesere av annonsen får VAG assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Gir: Tiptronic?

Satt inn Audi-kasse eller?

:D

Det er kanskje vanlig blant E60 eiere å sette inn Audi kasser, men vi E39 eiere sverger til BMW/GM kasser. For at det ikke skal bli mer forvirring er annonsen nå endret til "Automatgir". Det er ikke mulig å velge Steptronic på Autodb, så da er det vel bedre med "Automatgir" enn at lesere av annonsen får VAG assosiasjoner.

Den kassen som E39 530Da kom med i 99 var nettopp GM kasse, den du har i din bil er ZF, om du får spm om det evt.

Den ble byttet når faceliften om 09.00.

Lykke til med salget.

Min forsvinner neste år tror jeg, spent på responsen på bilen, den ser meget lekker ut!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...