Odd-M Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Skjønner selvsagt at prisnivået på en eldre modell med litt dårligere ytelser gjør en forskjell i prisen. Men jeg er forundret over den store prisforskjellen. Det blir vel som med E30 hvor prisforskjellen på en tidlig standard 325 og en sen med full M-tech beregnes etter gangetabell i stedet for prosenter. Automatkassen som stod på de første 3-litersdieselene er vistnok ikke spesielt holdbare med chippet motor nei. Min har rullet snart 200' km uten at jeg kjenner noe svakhetstegn. Har ingen konkret tilfeller med havari, men ryktene skal ha det til at særlig X5 har slitt med dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Ja da blir det vel 300+ da!Lykke til med salget, hvis du bestemmer deg for det da! Er det "rødboka" som sier 300+? Hva er egentlig denne røde boka for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Det er den boka som alle forhandlere har å viser listepris.... Eurotax sitt system. Den viser at bilen din ligger på rundt 320, men den er ikke bestandig helt etter markedet... men den er rimelig nøyaktig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Ok, takk. Regner med at tallene er basert på hva forhandlere selger en slik bil ut for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Ja sånn ca, uten garanti og omreg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Da har jeg lagt ut et par bilder om noen skulle være interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hofmeister-Knick Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Da har jeg lagt ut et par bilder om noen skulle være interessert Hm, klikket på WWW-knappen din, og fikk kun opp en rekke strøkne gamle Opeler! Hvor er 5-eren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Det er selvfølgelig Ascona som er favorittbilen. Selv om E30 m3 ligger høyt på ønskelista, når den liksom ikke helt opp til Ascona 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hofmeister-Knick Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=2004131;username= Gir: Tiptronic? Satt inn Audi-kasse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 er ikkje det steptronic audi har da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 [Gir: Tiptronic? Satt inn Audi-kasse eller? Det er kanskje vanlig blant E60 eiere å sette inn Audi kasser, men vi E39 eiere sverger til BMW/GM kasser. For at det ikke skal bli mer forvirring er annonsen nå endret til "Automatgir". Det er ikke mulig å velge Steptronic på Autodb, så da er det vel bedre med "Automatgir" enn at lesere av annonsen får VAG assosiasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 [Gir: Tiptronic? Satt inn Audi-kasse eller? Det er kanskje vanlig blant E60 eiere å sette inn Audi kasser, men vi E39 eiere sverger til BMW/GM kasser. For at det ikke skal bli mer forvirring er annonsen nå endret til "Automatgir". Det er ikke mulig å velge Steptronic på Autodb, så da er det vel bedre med "Automatgir" enn at lesere av annonsen får VAG assosiasjoner. Den kassen som E39 530Da kom med i 99 var nettopp GM kasse, den du har i din bil er ZF, om du får spm om det evt. Den ble byttet når faceliften om 09.00. Lykke til med salget. Min forsvinner neste år tror jeg, spent på responsen på bilen, den ser meget lekker ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Bump! Pris kan diskuteres, vurderer gjerne bytte med m3/m5. Jeg trenger ikke to stasjonsvogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg