M_Pia Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Grattis med ny bil Ser kjempeflott ut. E46 facelift med M-pakke blir aldri feil Takk for det Var det jeg å fant ut, måtte ha facelift da jeg synes den er penest.. å M-pakke seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Her er link til hvor du/dere melder deg/dere inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Her er link til hvor du/dere melder deg/dere inn Flotters ! Skal melde meg inn med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hva syns dere fra Narvik om beliggenheten på treffet? Blir dere å komme hvis det blir der igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Her er link til hvor du/dere melder deg/dere inn Flotters ! Skal melde meg inn med en gang Blir bra med JENTE i styret :) Var en flott bil du hadde! Blir gøy å se hvordan den ser ut neste sommer Å Atter en gang, takk for at dere tok turen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Her er link til hvor du/dere melder deg/dere inn Flotters ! Skal melde meg inn med en gang Blir bra med JENTE i styret :) Var en flott bil du hadde! Blir gøy å se hvordan den ser ut neste sommer Å Atter en gang, takk for at dere tok turen!!!!! Ikke no problem Takk for det Din bil var meeget tøff !! Likte carbon-detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Hva syns dere fra Narvik om beliggenheten på treffet? Blir dere å komme hvis det blir der igjen? Jeg synes det var en bra plass å ha treff Er fort gjort å kjøre en tur opp dit Det ligger liksom imellom alle di "store" byene Garantert at jeg kommer neste gang, så lenge jeg ikke har jobbhælg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg er medlem i Girls Go Fast, å har en del GGF-dekor liggende som jeg egentlig skulle bruke på E36`n.. Å jeg finner ikke ut hva jeg skal ha hvor.. Vil ikke overdrive med store streamere i frontrua osv.. Her er en link til dekoret: http://phatgraphix.no/product_info.php? ... cts_id=879 Tenkte å ha det med logo og nettadressen på skjermen.. Under blinklyset.. eller på døra.. (str. ca 18x7 cm) Har også lyst på "You`ve just been passed... by a GIRL" på bagasjelokket.. Eller blir det litt for harryfaktor ? Noen andre idèer ?? EDIT: Fant et bilde av golfen jeg hadde i fjor sommer.. Med GGF dekor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Jeg er medlem i Girls Go Fast, å har en del GGF-dekor liggende som jeg egentlig skulle bruke på E36`n..Å jeg finner ikke ut hva jeg skal ha hvor.. Vil ikke overdrive med store streamere i frontrua osv.. Her er en link til dekoret: http://phatgraphix.no/product_info.php? ... cts_id=879 Tenkte å ha det med logo og nettadressen på skjermen.. Under blinklyset.. eller på døra.. (str. ca 18x7 cm) Har også lyst på "You`ve just been passed... by a GIRL" på bagasjelokket.. Eller blir det litt for harryfaktor ? Noen andre idèer ?? EDIT: Fant et bilde av golfen jeg hadde i fjor sommer.. Med GGF dekor.. Girls Go Fast kunne du jo f.eks hatt her: Må vel si at det er "litt" harry med noe på bakluka..... kanskje nederst på vinduet bak... det er jo liten skrift, så det var bare et forslag.... Du får kjøpe deg litt Carbon "stasj" til din også!!, du har jo så fin bil, så du trenger jo ikke så mye... felger, senk å litt "carb" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Har kjeda meg i hele dag, så jeg fant ut at jeg likså godt kunne hive på GGF dekoret.. Plasseringen er inspirert av tmice ! Åsså tok jeg noen bilder mens jeg holdt på, å laget et liten DIY.. 1. Start med å vaske området du vil at dekoret skal være. 2. Skyll av såperester og tørk godt. 3. Bruk (helst) maskeringstape, å tape øverst på dekoret.. Sett det fast der du vil ha det.. Prøv deg frem til du ser at dekoret sitter så beint som mulig. Er man veldig kresen man bruke målband å måle opp. 4. Når du har funnet plasseringen, riv av bakdelen på "klistermerket" Pass på at ikke noe av dekoret henger igjen.. 5. Stryk dekoret forsiktig fast. Bruk en dekorskrape eller et plastkort til å skrape på dekoret ! Her må man å være litt forsiktig, ikke skrap for hardt 6. Riv av tape`en.. 7. Så riv av papiret.. Gjør det sakte, å pass på at dekoret ikke henger igjen på papiret.. 8. Finito ! Jeg brukte max 10 min på hver side, å jeg ble fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Ble kult med merket plassert der Utrolig fin bil forresten, ikke mye som slår e46 facelift med mtech2 Gjenstår bare å vaske resten av bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Ble kult med merket plassert der Utrolig fin bil forresten, ikke mye som slår e46 facelift med mtech2 Gjenstår bare å vaske resten av bilen nå Ja det er en flott bil Vasket bilen igår faktisk.. Skulle tørke den å greier, men det fikk jeg ikke tid til.. Så nå er den like skitten igjen Tror den skal få seg en runde i bilvasken iløpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Se der ja, kjempetøft å plassere det der da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Flink bisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nå kan jeg endelig krysse av en ting på To Do-lista mi Fikk carbon-look nyrene på fredag og monterte di samme dag.. Før... Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå