Gå til innhold

Min nye 320d 2006mod

jenaas
 Share

Anbefalte innlegg

Litt bilder og info om min nye bimmer. Har desverre vært noen år siden sist jeg hadde BMW og gudene spør meg hvorfor!!! Har hatt et par porscher i tillegg til en fornuftig bruksbil, men nå ble det bil som både stimulerer bil genet og fornuften i et ......

2006 mod 320d 163hk.(Tar gjerne imot råd ang. evt chip!!!)

Le Mans blå met.

M-tech pakke.

Panorama luke.

Navi Professional m/talestyring og cd veksler.

Full skinn interiør. Dakota sort.

Xenon.

19" sommer(235/35/19 og 265/30/19)

17" vinter(225/45/17 og 255/40/17)

Park/Regn sensor.

+ alt annet som trengs :D

Eneste som som mangler i mine øyne er HiFi system. Utrolig og bestille en bil med største navisystem og cd veksler uten og klaske på med prologic7 systemet. Lyden er jo helt ok sånn som det er, men likevel......

Ser at det er et must og skifte de gule parklysene til de med hviter/blåere lys. Det blir nok en tur til GS i Bud, som er 35 min kjøring unna, for å kjøpe dette imorgen.... Hva er det som passer best sammen med disse i tåkelysene???? Noen sier de med blåskjær noen mener de med mer hvit lys er best.

Glad jeg tok til fornuft og kjøpte meg en BMW igjen. Har tidligere hatt en 94 mod325 tds(1997-2000) m/full m-pakke og alt utstyr samt en 99 320d med samme utstyr. M-pakke er et must for meg ser det ut som :D:D.

w8bt7icjj9urnz7hr8w5.jpg

86xy0ixyz13fjk5w0my3.jpg

cbc1v3tb3zzin9ru07mc.jpg

qoarn7wuohdof13akrmd.jpg

9ijtjy9uxw7tgc6ja2l5.jpg

izf1jqm2sh5zdszasbs1.jpg

a73v7sr1otrgrhn8x1ga.jpg

5r4ry1yt9zah2qnyiuac.jpg

mxrops0r7u0ajhs0gqk5.jpg

fppvr9ebaye5mknkk1ly.jpg

cmy8yy1km3f2md2tacav.jpg

dbw0y7e6c1rf6a2loizo.jpg

ip652kb1plw3yu5b4zzm.jpg

f00oj8pch2lbkl1u8tki.jpg

vx8afgmyr8vgeg9ayd9l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... 248&id=203

Hva menes med en ECU Flash update? Er det inn med ny chip, er det en boks eller noe annet?

BlackLine baklys... ja kanskje det men først var det mest interessant med chip og få skiftet angeleyes til de blå el hvite. Regner med de hvite er better looking hva anbefales i såfall av pærer til bruke i tåkelysene?

BlackLine baklys passer ikke de best sammen med mørkere biler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil!!

Er innpresset på de felga nærmere ET 50 eller? Jeg hadde prioritert å sette på et par 20mm spacere så raskt som mulig sånn at de kommer mer ut mot skjermbuen. Som nevnt er blackline lykter et must på disse bilene.. En fin senk hadde også gjort seg. Jeg hadde eibach 30/20 fjærer på min gamle e90. Disse gir deg nesten samme komforten som de orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackline baklykter vurders, ellers er alt som har med senking ikke aktuelt da sportsunderstellet er mer en nok for meg. Da vet jeg ting er i orden.

Ellers er felgene mener jeg 8,5*19 ET 36 foran og 9,5*19 ET 39 bak.

Nye pærer til parklysene og grøftlysene er innkjøpt idag og monteres ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...