Innovation Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Superflott bil! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 knall bil:) sleng ut bilder av resultatet da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Gratulerer med nybil,fin farge og flotte felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Utrolig pent . De felgene er bare perfekt til den modellen, og jeg også stemmer for Blackline . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Gratulerer med en kjempe flott bil Ikke for å gjenta, men blackline må du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Denne var meget pen! Flott kombinasjon, og greit utstyrt. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Ps. når du stikker innom GS, kjøpt deg et sett med blacklinelykter også Ja er helt enig mht. det med Pro logic 7, syns og at han som bestilte den, burde ha slengt på mørke ruter også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Gratulerer med FLOTT bil! Skikkelig fin. Digger den fargen. Få på Blackline asap! Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenaas Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Da var angeleyes, nye tåkelys og blackline lykter på plass. Ja det kan så sant sies at resultatet ble bra. Eneste er at jeg synes angeleyesen gir litt dårlig lys. Bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenaas Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Klarte endelig og få tatt bilder av angeleyes og blackline baklykter. Ble bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Se det ja, ble mye finere med blackline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Hei! Hvordan opplever du dekkene å kjøre på? sporing og stivhet? ser det er kumho dekk, har du kjøpt det på GS? ER du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenaas Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Bilen var skodd med med orginale 17" M felger med 225 og 255. Synes faktisk bilen ble bedre med de nye dekkene og felgene. Den sporer ihvertfall ikke mer nå enn tidligere. Felgene med dekk er kjøpt hos GS. Impuls kjøp når jeg stod der og kjøpte noe ennet smågodt. Monterte de der ute i samme slengen. Skal ikke ha på meg at jeg ikke er impulsiv... . Skal slenge på vinterdekk på 17" som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. I den sammenheng lurte jeg på om jeg skal ha 225 og 255 dim på vinterdekkene også. Noen som har erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Bilen var skodd med med orginale 17" M felger med 225 og 255. Synes faktisk bilen ble bedre med de nye dekkene og felgene. Den sporer ihvertfall ikke mer nå enn tidligere. Felgene med dekk er kjøpt hos GS. Impuls kjøp når jeg stod der og kjøpte noe ennet smågodt. Monterte de der ute i samme slengen. Skal ikke ha på meg at jeg ikke er impulsiv... . Skal slenge på vinterdekk på 17" som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. I den sammenheng lurte jeg på om jeg skal ha 225 og 255 dim på vinterdekkene også. Noen som har erfaringer?? Jeg bruker også de org 17" som vinterhjul. Men jeg bruker 225/45/17 både foran og bak selvom felgen bak er 8.5" mot 8" foran. Det er jo begrenset utvalg i 255/40/17 vinterdekk. Her er link til bilder av mine vinterhjul. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=85623 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenaas Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Takk for svar da vet vi hvilke dekk vi trenger iløpet av de nærmeste månedene. Er helt samme felgen som jeg har det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå