Gå til innhold

Min nye 320d 2006mod

jenaas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var skodd med med orginale 17" M felger med 225 og 255. Synes faktisk bilen ble bedre med de nye dekkene og felgene. Den sporer ihvertfall ikke mer nå enn tidligere. Felgene med dekk er kjøpt hos GS. Impuls kjøp når jeg stod der og kjøpte noe ennet smågodt. Monterte de der ute i samme slengen. Skal ikke ha på meg at jeg ikke er impulsiv... :D . Skal slenge på vinterdekk på 17" som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. I den sammenheng lurte jeg på om jeg skal ha 225 og 255 dim på vinterdekkene også. Noen som har erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var skodd med med orginale 17" M felger med 225 og 255. Synes faktisk bilen ble bedre med de nye dekkene og felgene. Den sporer ihvertfall ikke mer nå enn tidligere. Felgene med dekk er kjøpt hos GS. Impuls kjøp når jeg stod der og kjøpte noe ennet smågodt. Monterte de der ute i samme slengen. Skal ikke ha på meg at jeg ikke er impulsiv... :D . Skal slenge på vinterdekk på 17" som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. I den sammenheng lurte jeg på om jeg skal ha 225 og 255 dim på vinterdekkene også. Noen som har erfaringer??

Jeg bruker også de org 17" som vinterhjul. Men jeg bruker 225/45/17 både foran og bak selvom felgen bak er 8.5" mot 8" foran. Det er jo begrenset utvalg i 255/40/17 vinterdekk.

Her er link til bilder av mine vinterhjul.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=85623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...