morteym Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Litt skeptisk til at selger sier at tåkelys kan ettermonteres. Alt kan gjøres, men det er ikke sikkert at det er enkelt i praksis. Nå kan jeg ikke uttale meg om denne fangeren da.
Vegard1 Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Her er noen flere bilder: http://www.neodesign.info/neo/en/home/Ser ut som frontfangeren er designa med tåkelys.. det står også computer 3d design på de bildene du sikter til og finished bodykit på den jeg snakker om. skal høre med neodesign, ellers takk for link? Ja, var det jeg mente med at det var designa
///M Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Her er noen flere bilder: http://www.neodesign.info/neo/en/home/Ser ut som frontfangeren er designa med tåkelys.. det står også computer 3d design på de bildene du sikter til og finished bodykit på den jeg snakker om. skal høre med neodesign, ellers takk for link? Ja, var det jeg mente med at det var designa
///M Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 da vurderer jeg M.styling, noen som vet hvor jeg kan få tak i det fra til en grei pris. Schmiedmann skal ha 14,663Nok Norvatio.no skal ha 12.990Nok jeg trenger også å få vite om noen bra lakkeringverksteder i oslo/akershus området.
Saltkjelen Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Det er _stor_ prisvariasjon i settene, så det lønner seg å undersøke flere steder. Sjekket i går og GS bildeler skulle ha litt over 15.000kr og KOED skulle ha 10.000kr.. Og jeg tror også det er lettere å få til et godt tilbud hos KOED enn hos GS bildeler.. Jeg lakkerte mitt hos Aas og Nygård karosseriverksted med E60'n. Knallfornøyd og med en god pris. De ligger på Tveita, bak Esso. Dersom du ringer for å høre på pris hos disse hadde det vært fint om du kunne opplyst meg om hvor mye de skal ha for monteringen + lakkeringen.
///M Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 oi 10.000 var ikke ille, skal høre med koed.
///M Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 10375 Nok koster det hos koed, det var jo skikkelig ålreit pris, dem hadde også 110% M5 styling, passer på vanlig 5er også,
///M Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 www.kh-racing.com tja fant ikke særlig mye i nettbutikken her?
Saltkjelen Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 10375 Nok koster det hos koed, det var jo skikkelig ålreit pris, dem hadde også 110% M5 styling, passer på vanlig 5er også, Ja, men du må imidlertid huske på at du må begynne å støpe innsatser om du skal ha tåkelys. Og dessuten går de ikke helt feilfritt på..
plugg69 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hmm var det ikke lys i nettbutikken? han har en del på lager.. det og billige konfilter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå