Samaraiuz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hei. Bilen har gådd ca 238 000 km. Det er en del rust og bungler som må fikses dog. Kan selvfølgelig sandblåse og fjerne store deler av rusten før eventuelt salg. Bilen har et sort skinninteriør, sorte motorsport matter, nylig innkjøpt gearkule m/lys og Angel Eyes frontlykter. Midtarmlene er det også. Bilen har 18" M6 felger som er så å si strøkne, kjøpt for ikke lenge siden. Det er også en større potte på bilen, så lyd er det ikke mangel på. Den er også montert chip av tidl. eier, skal ikke skryte på meg flere hester, men den går nok noe bedre enn andre 320'ere på samme alderen=) Rusten omfatter hjulbuer bake siden forrige eier valset men ikke gjorde grundig nok arb. En rustflekk under høyre dørhåndtak + noen andre småplasser som det vanligvis dukker opp rust på E36'ene. Panser har en "større" bungel helt oppe med ruten på passasjerside + en liten en over venstre hjulbue. Bilde kan du se på http://i38.tinypic.com/10ckhdv.jpg Bilen har forresten Rieger Infinity styling og er Diamant sort metalic. Om det er av interesse for deg, kan vi i diskutere nærmere=) Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Høres litt interresant ut:) Hvordan er motoren, ventiler som tikker, rådebank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Går bilen noe bra? Hvordan er det med service intervallene på bilen? Dyrt å hvis man får havari med en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bilen går helt greit. Spørs hva du sammenligner med, går ikke ant å sammenligne med din 535, men er jo en rekkesekser om ikke annet og det er jo gode motorer. Fikk høre at min 320 var ganske "daff" før den ble chippet, noe de fleste biler blir ved alder. Men etter den ble chippet så gjikk den vist som en "ny" 320 var ment å skulle, personlig har jeg ikke noe problemer med det, synes den går bra nok til bykjøring som landeveiskjøring. Er ikke noe service hefte med denne bilen dessverre, har kun eid den siden siden i vår og har hatt et oljeskift på den for ikke mange km siden. Om du har garasje og skruferdigheter er det jo slettes ikke noe problem å bytte motor i disse bilene, er jo plug and play, og dessuten så får en jo tak i 320 og 325 motorer til under 10 000 kr som ikke trenger å være bekka 200 000 km. Hadde ikke bekymra meg for det, dessuten så går jo en E36 glatt over 300 000 km om den ikke er rævkjørt ifra begynnelsen. Personlig har jeg et hellig forhold til det å ikke kjøre motorer hardt, og være særlig forsiktig på kald motor. Nok om det, er veldig interesert i bilen din, men er avhengig av bytte eller at jeg får solgt min først i såfall. Ønsker bilbytte pga jeg vil ha en nyere bil som skiller seg ut, og det gjør din, i allefall motormessig:D Hva er forbruket på 535'en din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Forbruket ligger på 0.8-0.9 på rolig kjøring og hvor mye den bruker på hard kjøring vet jeg ikke helt. Men tilbudet ditt er av interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Høres bra ut, har ikke noen ulyder fra motoren heller. Såg førstad nå at Azeton hadde sport deg om din bil, trodde i farten at det var deg som spurte meg om min:P Men anyway, kan skaffe noen flere bilder av bilen og det som må gjøres i morgen. Du kan jo sove på tilbudet, så høres vi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Høres bra ut, har ikke noen ulyder fra motoren heller. Såg førstad nå at Azeton hadde sport deg om din bil, trodde i farten at det var deg som spurte meg om min:P Men anyway, kan skaffe noen flere bilder av bilen og det som må gjøres i morgen. Du kan jo sove på tilbudet, så høres vi:D Den er grei du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er forresten interesert i å vite om du har fulgt servicene på din bil eller hva har du gjort? Er jo en ganske spesiell motor jo. Servicehefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Er forresten interesert i å vite om du har fulgt servicene på din bil eller hva har du gjort? Er jo en ganske spesiell motor jo. Servicehefte? Har servicehefte frem til 168000. Etter det har jeg kun skiftet olje, tennplugger og skiftet alle colier+ termostat. Motoren går som om den skulle vært original, og det er en rå lyd i bilen:) Skal inn til Eu godkjenning neste uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Høres kjempebra ut:) Tviler ikke på lyden;) Noen spesiell grunn for salg av en sånn kjempebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Høres kjempebra ut:) Tviler ikke på lyden;) Noen spesiell grunn for salg av en sånn kjempebil? Ja, har vært litt i tvil om jeg egentlig vil selge, men skal ha meg leilighet, så da må jeg kvitte meg med litt lån. Men har hatt bilen i snart 2 år, så det skal bli gøy med noe nytt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ja men da forstår jeg, er ikke bare bare å holde økonomien i balanse hele tiden nei:P Men somsagt, bilder i morgen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 pm sendt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Da er bmwen Eu-Godkjendt:) Null feil:) Fortsatt til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg