Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte komme ned en tur til deg hvis det passet. Snakket så vidt med Michael. Lurer litt på e38, men må sjekke om jeg får inn evt barnevogn i bagasjen og evt hvor mer plass som blir til overs. Er dette mulig en dag tror du ?:)

Barnevogn spørs helt hva du kjøper. Det er ikke plassen som er problemet, men åpningen inn. En stasjonsvogn er mer lettlastet.

Uansett er det jo bare en periode man trenger svær vogn (første 8 mnd f.eks.), og man klarer alltids å leve med å ta av hjul/bag den stunden der - om man bare vil. Med en svær SUV eller babycontainer kan du kjøre vogna rett inn stående. Med en stor stasjonsvogn holder det å legge den sammen og trille den rett inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyden i bagasjerommet kan også være problem for en barnevogn. men med litt demontering av hjul og sånn som Gunnar sier, så går det nok.

men ville ikke latt en barnevogn hindre meg i å ha en E38 :P

E38 er verdt litt slit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et dårlig mobil bilde av alpina matter i bilen da :D

ser allerede møkkete ut selv om den ennå ikke er tråkket på :S

z2qobse8abw6ao5hujhe.jpg

parkerte også på butikken i dag, når jeg så på bilen etter jeg hadde vært inne fant jeg ut at jeg er redd for å kjøre alpina leppa i små kanter :P

hadde hvertfal stoppet med god klaring forran :)

7k24j9jqtod89a6d07sv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig den der. :)

Fattern har en lik, bare ikke alpina. Han har en ''ess'' kompressor i sin 728. Har vel 325hk. Å den ble faktisk billigere i forbruk. ;)

1zy5gseny07hw8ldd7a2.jpg

5n47657ce6gl59com9kp.jpg

26tsgvu0eddrbpv9wdws.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på hvor man får tak i sånne chrom stusser? Er litt keen på å bli kvitt dtm stussene men finne ikke noe å bytte dem ut med.

mine er kjøpt og montert hos svendsen eksos i fr.stad. kostet meg 2 500.- ferdig montert. orginale stusser kappet av og nye sveiset på orginale eksospotten. og de skjærte ut i bakfangeren.

g6q5d45yldknh7r7mlz8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med koblingen av massasje og varme? Du har vel ikke tid og lyst til å hjelpe en stakkar med samme problem hvis det ikke lar seg gjøre i mine hender? ;):D

min bil går desverre uten massasje og varme ennå :( litt usikker på hvordan jeg skal kobble massasjen siden knappene til massasjen står i et panel uten separate knapper. og bmw klarer ikke å finne løse knapper. setene er fra facelift bil. og faceliftene fikk alle knapperfast i et panel. sete varme. antispinn. EL gardin massasje. osv. pre facelift har separate knapper.

og jeg vet heller ikke om pre face hadde massasje. bilia finner hvertfal ikke knapper utenom de i hele facelift panelet.

penelet koster 2500.- og passer ikke i min bil uten er jævlig ombygging av det elektriske systemet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...