Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 den satt på i 1 døgn. så satt ikke så godt regner jeg mwd. men tok en kniv og fikk løsnet hjørnet. så var det bare og dra forsiktig av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Min har nok vært på endel lenger enn det ja.. Takk allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 kan jo prøve og løsne litt i hjørnet og tilføre vann. kanskje det hjeplper til og løsne. eller så har jeg hørt det går lettere med varmepistol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Nå, er du klar for kjøring til helga? Du kan nå bare holde henda på rattet og trøkke så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 jepp. klar nå. sist måtte jeg jo ned på gir spaken og gire ut på sletta. det trenger jeg ikke nå bra jeg fikk dette ferdig før helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Det rattet var en sykt fet oppgradering! Ble en smule missunnelig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Det rattet var en sykt fet oppgradering!Ble en smule missunnelig nå... bare og sette igang. fant ut for et par uker siden at jeg ville ha F1 gir. og da var det bare og sette igang er ikke så veldig vanskelig og fikse det. og utrolig moro. kjørt litt små svingette veier ute på landet i dag. mye svinger og opp og ned giring. så har fått testet ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 jepp. klar nå. sist måtte jeg jo ned på gir spaken og gire ut på sletta. det trenger jeg ikke nå bra jeg fikk dette ferdig før helga Det er kjekt å bli ferdig ja. Skal en tur til Arnesen i morgen eller onsdag, så hvis du er der så kan jeg jo se åssen den ble i virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 bare å sifra det. så kommer jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 jupp skal gjøra prekæs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 ble en liten rask oppgradering til brått. lys i dørhåndtkene. det er hvit LED. men de ser blå ut på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Tøft med både giring på rattet og lys i dørhåndtakene. Koblet du lysene til dørlysene i underkant av dørtrekket..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Er det mulig å få til en slik oppgradering med tanke på gir på alle "nyere" BMW med automatgir, eller bare for de aller nyeste + 7-ere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Jada, man får det på de fleste seriene idag, men det er bare på gitte motorer og da som oftest de dyreste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Er det mulig å få til en slik oppgradering med tanke på gir på alle "nyere" BMW med automatgir, eller bare for de aller nyeste + 7-ere? Nå er jo dette en gammel 7'r, så det trenger ikke være en ny nei. Eneste kravet er steptronickasse utifra hva jeg har forstått... Om det er å bygge om selv du tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå