Sjøbuse Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 stolene står i bilen min nå. de er litt for gulaktige syns jeg. så skal prøve å farge de så de blir hvitere. blir det ikke bedre så selges de muligens igjen. jævlig deilige å sitte i de sportssetene da. også fått på nye felgene i dag. fikk tatt et veldig dårlig bilde. men ser jo greit hvordan det ble. skal prøve og ta noen bedre bilder i morgen. ser også det hvite inntereøret på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Porr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Kan vel si at dine forrige felger var sykt stygge iforhold til de nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 litt bedre bilder meget fornøyd nå ja. og de var gode og kjøre med. og bilen lå jævlig bra på veien. trenger bare litt mer senk nå. så blir det helt topp også etbedre bilde av de nye baklysa da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 hva tror folket om dette da? RÅE seter! Blir fantastisk misunnelig her! Vet du hva desse heter, og er de å skaffe til E39 også? Flotteste setene jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 vet ikke hva de heter. men de er mye hvitere enn de valige beige setene. men ikke helt hvite heller. så skal prøve og farge de litt. vet ikke om de er og få til E39. men fremstolene fra E38 passer hvertfal E39. bare baksetet som blir et problem i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 vet ikke hva de heter. men de er mye hvitere enn de valige beige setene. men ikke helt hvite heller. så skal prøve og farge de litt. vet ikke om de er og få til E39. men fremstolene fra E38 passer hvertfal E39. bare baksetet som blir et problem i såfall. Skjønner. Det går ikke an å mod.dette slik at de vil passe bak også? Vet du samtidig om midtkonsoll fra E38 passer E39? Eventuelt kun toppen fra midtarmlenet? Lekker bil du har iallefall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 tror nok det skal mye til og få det til å passe. hele baksetet er vel breiere enn en E39. hehe vet egentlig ikke noe om E39. så kan desverre ikke svare på så mye om E39. takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 De felgene er så riktig som det kan bli på E38. Elegant og diskret, akkurat slik som resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Fy flate for et interiør! GRISELEKKERT! Tar virkelig form bilen din nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Godt å få på 20"erne eller? Det nye interiøret var kjempeflott! Likte de sorte kantsømmene på setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 litt bedre bilder du må bare sote bakruta også.... ser jalla ut sånn, så den på valle og nei nei nei... alt annet er så gjennomført og bra også har du dette som trekker ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 LIKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 veldig deilig å få på 20" ja. de var veldig gode og kjøre med selv om det er helt ned i 30 profil. og bilen lå som støpt på veien. testet en ganske brå sving på vei på jobb på morgen i dag. og var ikke noe anntydning til at noen av hjula slapp. grunnen til at bakruta ikke er sota er fordi side rutene er ca 20-10% sota og det er jævlig mørkt. spesielt i vinter. så ikke en dritt ut når jeg skulle rygge. så tok ikke bak. også har jeg sotet rutene selv. og bakruter er et helvete og få til. og siden jeg har elektrisk gardin bak. så blir det mørkt bak likevel. men selvfølgelig ikke like mørkt som soting. har vurdert og få på noe i bakruta nå etterhvert som det blir lysere ute. men er i tvil om jeg skal ha like mørkt som på sidene og ikke se noe mer når det er mørkt. eller ha lysere bak. men det kan se dumt ut det også. eller ha halv mørkt bak og satse på at gardna gjør så det ser mørkere ut enn det er. så kan jeg ta ned gardina og se litt om jeg skal rygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 setene er forresten endret litt på fra de bildene er tatt. er svart plate bak på fører setene. svart remme til knappene på setene. og mangler den hvite delen i dørene. de fant vi ikke. og har muligens brennt opp. så må kjøpe nye. også må jeg finne ut hvem farge det er før jeg får kjøpt de da. hviss de er å få tak i løse så jeg slipper å kjøpe hele dørtrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå