Sjøbuse Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 planer fremover er og få rutene litt mørkere. og alpina frontleppa. og kanskje kompressor. men vil ha bilen lovlig og det er vanskelig med kompressor har jeg hørt. så vet ikke helt om det blir noe av det. så har jeg vel ikke tenkt på så veldig mye mer. men dukker vel opp noe småtteri jeg vil gjøre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 det ble pent! Bilen går absolutt i riktig retning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 vurderer og bytte blinklysene fremme også. jeg syns de er veldig hvite i forhold til lyktene på bilen. siden hovedlyktene er svarte trur nok det blir mye penere med mørkere blinklys så de går mer i et med lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 et bild som ble tatt for en liten stund siden som jeg brått fant på pcen. var litt tøft bilde så måtte legge det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Pen e38, liker planene dine. Skulle gjerne hatt litt mørkere ruter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 litt nye bilder av den sexy rompa.. hade planer og bestille alpina frontleppa fra koed her om dagen. men ser ut som de har feil leppe. noen som vet om det er flere typer av den til E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Nice Ride^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hade planer og bestille alpina frontleppa fra koed her om dagen. men ser ut som de har feil leppe. noen som vet om det er flere typer av den til E38? Meg bekjent er det bare en. Hvorfor tror du det er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 jeg har sendt en del mail med fredrik på koed og nå har de oppdatert siden sin med alpina leppa til E38. syns ikke det ser ut som den er lik den jeg vil ha. denne er sånn jeg vil ha. her ser man tydlig at alpina teksten og "pilene" er uthevet fra selve spoileren. dette er den fra koed.no. her ser det ikke ut som teksten er uthevet men heller et lite område rundt teksten som er trykket inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 ingen som vet om der er forskjellige alpina lepper til E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Kan ikke huske å ha fått med meg at det er to forskjellige utgaver, men hva med å gå inn på delekatalogen til Alpina hos Koed å se om det er to forskjellige nr på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 e38 er så sykt nydelige biler.. har lyst på en slik selv etter å evt ha solgt e39`n nå men må styles først Gratulerer med ekstrem kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 tenker å bestille meg nye blinklys fremme. de hvite jeg har er for hvite syns jeg. men er usikker på hvem jeg burde velge. så jeg vil gjerne ha noen innspill fra andre her. og høre hva folk mener er penest. her er de jeg vurderer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 De øverste, uten tvil. De andre føler jeg ikke passer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Flott bil! Originale hvite blinklys er mørkere enn uoriginale. Jeg kjøpte først uoriginale hvite blinklys og de sendte jeg tilbake da det var elendig passform og for hvite. Kjøp originale er mitt tips. Eller det er vel kansje originale du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå