Sjøbuse Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 ny hatthylle innstalert. med elektrisk rullegardin og nye lister. godt å få vekk all opptennings veden i bilen mangler noen lister ennå da. michael glemte de selvfølgelig hjemme i sverige før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 en ny liten endring på bilen da. auto-sign ordnet dette. jeg er ikke 100% fornøyd. men er greit nok. får utbedre senere om jeg gidder og bry meg noe om det. får se om folk legger merke til det først noen bilder av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 fin fin bil dette her:) sugen på sånnen selv:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 jepp. E38 er nydelige biler er det fineste bmw noen gang har laga synns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 får se om folk legger merke til det først Hmmm.... Alpina teksten og stripene er blitt hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 får se om folk legger merke til det først Hmmm.... Alpina teksten og stripene er blitt hvite? Nope... Jeg klarer faktisk ikke å se det på bildene, men ser det in real life... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 de er faktisk i sølv. men er noe feil på stripene. ser det nok ikke så lett på bildene der. men om man vet det så ser men det på bildene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 de er faktisk i sølv. men er noe feil på stripene. ser det nok ikke så lett på bildene der.men om man vet det så ser men det på bildene også Sånn jalla teip-stripe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 de er ikke lakkerte nei. men det har ikke alpina gjort med stripene sine heller. er auto-sign som har laga de. og det er like jalla på alpina om du mener teip er jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 de er ikke lakkerte nei. men det har ikke alpina gjort med stripene sine heller. er auto-sign som har laga de. og det er like jalla på alpina om du mener teip er jalla. hehe...neida Jeg bare prøvde å finne ut hva som ikke var helt perfekt Tenkte kanskje du hadde skjært ut selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 oki. neida. ikke laga selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Likte det med blinkersene. Gleder meg til jeg får litt ekstra å rutte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen bil! de er faktisk i sølv. men er noe feil på stripene. ser det nok ikke så lett på bildene der.men om man vet det så ser men det på bildene også Ser ut til at det er for stor avstand mellom de to stripene i midten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Likte det med blinkersene. Gleder meg til jeg får litt ekstra å rutte med blinkersene på sidene eller forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Pen bil!de er faktisk i sølv. men er noe feil på stripene. ser det nok ikke så lett på bildene der.men om man vet det så ser men det på bildene også Ser ut til at det er for stor avstand mellom de to stripene i midten... de 2 midterste stripene er det ingen feil på. de kan ikke bli feil siden starten av stripene er uthevet i frontspoileren. så stripene passer på uthevingen og blir derme meget vanskelig å få feil om du ser her setr du stripene starter ved alpina merket. sølv stripene mine er midt oppe på de. så de er nok ikke feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå