Hofmeister-Knick Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hvilke modeller er det du ikke liker? Selv om BMW er verdens beste bil osv, så er de alltid noen modeller man kunne latt være. Modellene som jeg synes de kunne skippet er, i gitt rekkefølge: 1. 520i/d (R4) 2. 316i 3. Alle X3 Hvorfor? 5-serie med 4 sylindre er überkjiipt, dessuten ødelegger det markedet for de med skikkelig motorisering og er bare meg på å allemenngjøre 5-serie. 3-serie med 1.6liter? Say no more!! X3 ser ut som om den kunne vært designet av VAG, please show mercy!! Hva med deg?
Ad|oS Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Finnes et par tråder om dette fra før. Bare søk etter compact, så finner du dem nok ganske fort
Fredrik Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 1. E65 2. X5/X3 3. Z3 Cab E65 fordi designet ganske enkelt er for dårlig. X5/X3 fordi modellene i likhet med f.eks Porsche Cayenne aldri burde ha vært bygget. Z3 Cab fordi designet ganske enkelt er for dårlig.
ChrZZ Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Det høres ut som du ikke helt kjenner til historien.. For det første, så nevner du ikke motorMODELLENE du ikke liker. Det gjør ting litt enklere å skjønne nøyaktig hvem du mener. For det andre, så kom M40B16 til markeder som var strenge på avgifter. Tenker da på Norge, Danmark, Hellas og Tyrkia (Garantert flere andre også). Folk som kjøpte disse bilene, kjøpte dem fordi dem ville ha ALT det andre BMW også stod for: kvalitet og kjørecomfort ++ Man fikk da en god bil for en billig penge. Hvis du derimot mener generelt 316i-er, så har dem ikke lenger en 1,6L... Ikke siden 1994/5.
estorilskreppa Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hmm egentlig så er jeg ikke kjempefan av z modellene...eneste jeg kunne tenkt meg er en z3 Mroadster cab..med denne bilen er det bare sånn at man enten liker den eller syns den er drit stygg.. x3 er helt unødvendig og de kunne godt ha skippet hele bilen(til tross for at jeg faktisk kjører rundt i en denne helgen ) ellers så er det mange som syns x6 er unødvendig..noe jeg IKKE skjønner...etter å sittet ved siden av en i et par mnd på jobben nå så er jeg TOTALY in løøøøve :whoa:
Hofmeister-Knick Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Det høres ut som du ikke helt kjenner til historien..For det første, så nevner du ikke motorMODELLENE du ikke liker. Det gjør ting litt enklere å skjønne nøyaktig hvem du mener. For det andre, så kom M40B16 til markeder som var strenge på avgifter. Tenker da på Norge, Danmark, Hellas og Tyrkia (Garantert flere andre også). Folk som kjøpte disse bilene, kjøpte dem fordi dem ville ha ALT det andre BMW også stod for: kvalitet og kjørecomfort ++ Man fikk da en god bil for en billig penge. Hvis du derimot mener generelt 316i-er, så har dem ikke lenger en 1,6L... Ikke siden 1994/5. Jeg skjønner ikke helt hva du ikke forstår av min liste? 5-erie med 4-sylindre, uansett E! 316 med 1.6 liter (som feks E90/1) X3 - alle
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hvorfor er 520 med fire sylindre så kjipt da? Pga motorlyden? 520d, med 177hk vil jeg tro går vesentlig bedre enn f.eks en 520i med m50.. OG hva er gale med en 316? Bare at det er liten motor? For det er ikke kult? for man må ha stor motor for å være "kul"? Det er jo faktisk noen som prioriterer utseende foran motoreffekt. bl.a undertegnede. Jeg kunne fint kjøpt en 325 istedet for den prisen bilen min har kostet meg, men det hadde fort blitt en sliten 4dørs da.. Allmenngjøre 5 serie? Har du sjekket prisen på e60 520 med firer vs den gamle med sekser? Har den virkelig sunket så masse i pris at den er mer allmenngjort? For en utrolig sløv og meningsløs tråd, hva med noe mer konstruktivt? Kan jo ikke bare slenge ut at den og den bilen er "überkjip" ...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Søkte litt nå, fant ut at meg og trådstarter har kranglet om akkurat dette her tidligere... Over og ut... Btw så liker jeg ingen bmw'er slik de kommer fra fabrikken.. Alle krever en form for modifikasjon før jeg syntes dem ser bra ut..
skillbill Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Utseendemessig er det kun X3 jeg ikke liker. Hvorfor? Tja, den er bare fæl:P Motormessig blir det vanskelig og finne en "å ikke like"!
Titansilber Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Det er vel lov å ytre mindre konstruktive meninger her også, særlig på en fredags ettermiddag. Om historien er sånn eller sånn bak de ulike modellene, så er det vel greit å ikke like de? For min egen del er det vel ingen jeg direkte misliker, men noen som ikke akkurat står like høyt på ønskelista. Dette gjelder da: 1. Generelt R4 modeller 2. X3 3. Har litt problemer med E90/91, men det kommer seg kanskje etterhvert. God helg alle sammen, og kjør med vettet!
Hofmeister-Knick Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 ellers så er det mange som syns x6 er unødvendig..noe jeg IKKE skjønner...etter å sittet ved siden av en i et par mnd på jobben nå så er jeg TOTALY in løøøøve :whoa: X6 har balle, helt enig, i sterk kontrast til de bilene jeg nevner først!
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hva med dieselmotorer? For å sitere Jeremy Clarkson... "The one an ONLY reason to buy a diesel powered car is that it's cheap, there are always a equal or more powerful petrol model, but it's more expencive. To be cheap is never cool"
estorilskreppa Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hva med dieselmotorer? For å sitere Jeremy Clarkson... "The one an ONLY reason to buy a diesel powered car is that it's cheap, there are always a equal or more powerful petrol model, but it's more expencive. To be cheap is never cool" hehe..signerer!
Hofmeister-Knick Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Hva med dieselmotorer? For å sitere Jeremy Clarkson... "The one an ONLY reason to buy a diesel powered car is that it's cheap, there are always a equal or more powerful petrol model, but it's more expencive. To be cheap is never cool" Ja, du tenker på 316? Diesel er på vikende front hos meg, neppe en neste gang,og aldri med 4 sylindre!
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hva med dieselmotorer? For å sitere Jeremy Clarkson... "The one an ONLY reason to buy a diesel powered car is that it's cheap, there are always a equal or more powerful petrol model, but it's more expencive. To be cheap is never cool" Ja, du tenker på 316? Diesel er på vikende front hos meg, neppe en neste gang,og aldri med 4 sylindre! uhm..nei nå snakket vi om diesel ikke 316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå