bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg får vel stikke en tur å se jeg å da flere fra Trondheim som skal? evt felleskjøring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ja, desto flere desto bedre. Blir mye å lære hær. Morro å møtes under andre omstendigheter enn banekjøring også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Heihei. Har ikke hatt pc siste uka, så har ikke fått med meg dette. Men skal si ifra til CCN og legge ut forslag til felleskjøring i Trondheimtråden. Dette er noe iallefall jeg kunne tenkt meg å lære mer om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Heihei.Har ikke hatt pc siste uka, så har ikke fått med meg dette. Men skal si ifra til CCN og legge ut forslag til felleskjøring i Trondheimtråden. Dette er noe iallefall jeg kunne tenkt meg å lære mer om. Dere har noe å bevise etter siste felleskjøring til Lånke, kremt kremt. Dere ble knust av Nord-Trøndelag med 3x flere biler. Hehe. Vi er godt igang med treffene her i Nord nå iallefall. Dog i startsporet enda, men har så my planer serru. Interessen er heldigvis tilstedet for mange og flere og flere stiller opp. Da gir det mersmak å ordne noe også. På tide Trøndelag kommer mere med i FF med masse bilder og hyggelig lesestoff. Dette har vært mangelvare, legg merke til at jeg skriver "har vært". Så come on, fill it up and hit the road bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reiv Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 jeg stiller jeg, bare jeg får ferdig motor/motorrom så... står for tiden sandblåst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Har sett litt feil på dato/dag, så jeg stiller nok med nye dempere på touringen. Bør jo klare å få det til på tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reiv Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 blir det noe felleskjøring fra steinkjer området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Du kan jo alltids kjøre sammen med meg hværtfall. Mulig jeg starter i litt god tid, for å være der når folk ankommer. (Som du ser i avantaren min, kjører jeg fra Namdalseid. Det kommer minst 1 bil til lenger nordfa.) Blir sikkert felles kjøring fra Steinkjer også håper jeg. Vi må opprettholde overtaket vi har på sørtrønderne når det gjelder samkjøring vet dere... . De har jo hittill hatt flere treff enn oss... (Kansje den trenden er i ferd med å snu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reiv Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 hadde vært morsomt om det hadde blitt en del treff ja. blir sansynlig vis me en e30 fra sprova også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Felleskjøring fra Steinkjer må vi få til, fortsatt litt uklart om jeg får til å stille, men har så veldig veldig veldig lyst på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Må prøve å få med meg dette jeg også. Litt puss kan ikke skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ja, trenger tips til hvordan jeg skal få renset opp i det som er igjen av lakk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Da kan jeg også overraske med at jeg i det nærmeste vil starte med tuning av bensin og diesel biler. For dere som er interessert i å se hva dette går ut på kan dere sende meg en PM! Får se om vi ikke får til et lokalt treff med info om dette også. Foreløpig taes tuning "on-the-road" eller hjemme hos kunden selv eller der bilen måtte stå. Produktet er kjempebra, venter spent på pakke fra Tyskland så jeg kan få startet igang med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Lite aktivitet med meldt interesse for treffet? Treffet er jo neste helg, så håper mange stiller. Ikke minst at de som stiller bruker jungel-tromma og får med seg noen med bimmer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg jobber med å få med noen fra Trondheim, men det virker som folk har gått litt lei av biltreff her i byen. Men jeg håper vi klarer å stable på beina en liten kolonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå