Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)

Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heihei.

Har ikke hatt pc siste uka, så har ikke fått med meg dette. Men skal si ifra til CCN og legge ut forslag til felleskjøring i Trondheimtråden. Dette er noe iallefall jeg kunne tenkt meg å lære mer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Har ikke hatt pc siste uka, så har ikke fått med meg dette. Men skal si ifra til CCN og legge ut forslag til felleskjøring i Trondheimtråden. Dette er noe iallefall jeg kunne tenkt meg å lære mer om.

Dere har noe å bevise etter siste felleskjøring til Lånke, kremt kremt. Dere ble knust av Nord-Trøndelag med 3x flere biler. Hehe. Vi er godt igang med treffene her i Nord nå iallefall. Dog i startsporet enda, men har så my planer serru. Interessen er heldigvis tilstedet for mange og flere og flere stiller opp. Da gir det mersmak å ordne noe også. På tide Trøndelag kommer mere med i FF med masse bilder og hyggelig lesestoff. Dette har vært mangelvare, legg merke til at jeg skriver "har vært".

Så come on, fill it up and hit the road bimmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids kjøre sammen med meg hværtfall. Mulig jeg starter i litt god tid, for å være der når folk ankommer. (Som du ser i avantaren min, kjører jeg fra Namdalseid. Det kommer minst 1 bil til lenger nordfa.)

Blir sikkert felles kjøring fra Steinkjer også håper jeg.

Vi må opprettholde overtaket vi har på sørtrønderne når det gjelder samkjøring vet dere... 8) . De har jo hittill hatt flere treff enn oss... (Kansje den trenden er i ferd med å snu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg også overraske med at jeg i det nærmeste vil starte med tuning av bensin og diesel biler. For dere som er interessert i å se hva dette går ut på kan dere sende meg en PM!

Får se om vi ikke får til et lokalt treff med info om dette også. Foreløpig taes tuning "on-the-road" eller hjemme hos kunden selv eller der bilen måtte stå. Produktet er kjempebra, venter spent på pakke fra Tyskland så jeg kan få startet igang med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...