Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å bli ram på gjengangere her nå ;-) ingenting negativt d. Trengs den harde kjerne. Håper bare flere andre Nord Trøndere ser tråden og slenger seg med på treff. Blir 10 ganger mere morro med bare noen flere til... Får vel starte orging av felleskjøring med noen ca tider, har vel lært noe snart hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lånketreff - Høst

16.08.09

Få med årets siste treff på Lånke i regi BMWCCN Trøndelag

Treffet starter 11:00 med

førermøte 11:45.

12:00 Starter kjøringa som blir inndelt i 3 grupper som vanlig.

- Familiekjøring (Ikke hjelmpåbud, flere er tillat i bilen, INGEN forbikjøring).

- Frikjøring Idealspor (Hjelmpåbud, max 2 i bilen).

- Frikjøring alternativt sporvalg (Hjelmpåbud, max 2 i bilen).

100,- for utstilling medlemmer

200,- for utstilling ikke medlemmer

200,- for banekjøring medlemmer

300,- for banekjøring ikke medlemmer

NB! Gyldig medlemsbevis må vises

Det blir salg av pølser og drikke.

Alle merker tillat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Ole Andreas.

Er bedre når klubben inviterer andre entusiast klubber som Alfa Romeo eller Porshe, men det bruker jo ikke være så mye oppmøte derifra heller..

Men jeg skjønner fullt ut at styret åpner for alle. Det koster vel endel å drive slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de får bedre retningslinjer for de som kjører på banen. Tenker da spesielt på hvilke heat de kjører, mange som kjører alternativ på både fri og idealspor, dette ødelegger jo for de som stadig må ta hensyn til de som ligger bredt. Så flere ganger at porsche'ene måtte holde igjen pga breikjøring. Så aldri noen av porsche'ene ligge bredt....

Svir litt som bmw entusiast å se både gamle volvo 245 og ascona cruise på et bmw treff, men vi må vel godta dette ellers blir det vel slutt på treffene eller dyrere for de som ønsker å kjøre. Er vel ikke sånn at dette blir lansert andre steder enn disse forumene, så er jo ikke alle og enhver som dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gjøre det slikt i år, for å tjene inn Frøya treffet. Dette ble ett meget dyrt treff for oss i år. Neste gang søker vi støtte fra hovedklubben (noe vi ikke fikk i år pga. for god økonomi i fjor).

Er redd for at folk ikke overholder reglene når de kommer med det ene og det andre. Så bare hvordan det gikk på Frøya med Oplene. Vi måtte erstatte ødelagt asfalt pga. burning, noe som resulterte i at vi fikk mindre penger til Lånke treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at folk ikke overholder reglene når de kommer med det ene og det andre. Så bare hvordan det gikk på Frøya med Oplene. Vi måtte erstatte ødelagt asfalt pga. burning, noe som resulterte i at vi fikk mindre penger til Lånke treffet.

Er dette jeg også sikter til, men vi får vel se hvordan det går :)

Foresten de Opel gutta på Frøya treffet, var det lokal helter siden de fikk inn på banen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi få ordnet noe felleskjøring til søndan. Jeg har meldt meg som ekstrahjelp for treffet og må være der litt før 10. Det er innslipp på treffet fra 10, selve treffet starter ikke før 1100 med førermøte kl 1145.

Jeg har tenkt å starte fra Steinkjer ca 0830, for de som ønsker å henge på da (er det alle er det ok) så kan jeg godt stoppe på Verdal, Levanger, Åsen, Stjørdal alt etter behov.

De som er med meg fra Steinkjer kl 0830:

De som er med fra Steinkjer kl 0930:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke rare med tilbakemeldinger fra dere. Jeg kjører no til Lånke uansett...

Vet at Brættis har lyst men kanskje var opptatt idag, Jon ///M kommer og da kommer sikkert broren hans også ;-) Så noen sjeler fra Nord-Trøndelag blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...