Rogern Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Gleder meg til å se flere bilder! Jeg måtte gi meg i 2 tiden da jeg har begynnt å fått rådebank.. Merket det før treffet, men det ble litt mere utover dagen... (Blå e30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Må innrømme at det var kjipt å ikke ha noe å kjøre med i dag. Har ikveld surret litt tanker rundt om i hodet mitt om kanskje å bygge banebil av e36 karosseriet jeg har stående, men må ha plass å lagre bilen da, så mulig det blir vanskelig. Er noe med å presse grensene til bilen på bane som er utrolig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Lenge siden det har vært liv i tråden nå. Da har jeg lagt go-bilen for salg på Finn. Det er en del av planen for å få meg en M-bil innen 2 år. Inntil det skjer har jeg overtalt min far til å kjøpe seg ny "firmabil". Så nå har han en E61 530dat 07/08 modell, og denne får jeg lov å dra på treff med om min blir solgt. Herlig maskin med 235hk/500nm orginalt! Legger ved noen teasere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Blir ikke noe treff en gang snart ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 tror torbjørn har fundert på et treff snart. jeg er meget gira på et treff snart. men håper selvfølgelig at det ikke blir noe før jeg kan komme dit med bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Har fundert på treff lenge jeg, men har vært liten aktivitet i tråden vår etter jeg postet sist. Så får vel ta en sjekk av interessen her da. Så nå er vi 3 som er interessert i høst-treff, flere interesserte?? Ikke noe vidløftig treff denne gangen, men kanskje finne et fint samlingssted å line bilene, ta litt bilder osv. Bare vi finner dag/tid som passer. tror torbjørn har fundert på et treff snart. jeg er meget gira på et treff snart. men håper selvfølgelig at det ikke blir noe før jeg kan komme dit med bilen;) Når får du bilen da Jon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 er selvfølgelig motoren jeg venter på. håper jo og kunne dukke opp med 5ern. har et håp om og kunne hente motoren ganske snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 kommer på treff jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 skulle fått til ett pusse treff eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Kan alltids få til et pussetreff. Har hatt spørsmål om d fra Steinkjer Bil som også har egen pusseavd. Men tror dette vil nokså likt det på Scandicshine. Hadde vært mere morro å ev. fått plass til alle bimmerne inne en plass og alle pusset selv under veiledning Skal sjekke med Steinkjer Bil om dette er mulig. De vil vel selge produkter de også for å tjene noen penger. Får en bedre deal via bmwccn på Steinkjer Bil, får rabatt oversikten idag, blir bedre den enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Da forsøker vi å få til et treff til helgen etter ønske fra flere. Skal vi sette lørdag 17 eller søndag 18?? Meld dere på og skriv om det er ønskelig med lørdag eller søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 jeg stiller selfølgelig, og har med kamera, kan og ta photo shoot av bilene deres om noen ønsker det. så lenge det er lys nok og bra location:) passer begge dagene for meg torbjørn, bare si når og hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Flotte greier Jon. Morten L stiller også samme hvem dag det blir. Så da er vi 3 så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 ole stiller nok også vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå