Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må innrømme at det var kjipt å ikke ha noe å kjøre med i dag. Har ikveld surret litt tanker rundt om i hodet mitt om kanskje å bygge banebil av e36 karosseriet jeg har stående, men må ha plass å lagre bilen da, så mulig det blir vanskelig. Er noe med å presse grensene til bilen på bane som er utrolig gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lenge siden det har vært liv i tråden nå. Da har jeg lagt go-bilen for salg på Finn. Det er en del av planen for å få meg en M-bil innen 2 år. Inntil det skjer har jeg overtalt min far til å kjøpe seg ny "firmabil". Så nå har han en E61 530dat 07/08 modell, og denne får jeg lov å dra på treff med om min blir solgt. Herlig maskin med 235hk/500nm orginalt! :twisted:

Legger ved noen teasere:

y9yhin2xosyu9ymcrmty.jpg

kx3xnurp79crqzsyhd05.jpg

bdpw22x7o9tovvzuqxuz.jpg

z2tnqdqpo8ets9uuvoto.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har fundert på treff lenge jeg, men har vært liten aktivitet i tråden vår etter jeg postet sist. Så får vel ta en sjekk av interessen her da.

Så nå er vi 3 som er interessert i høst-treff, flere interesserte?? Ikke noe vidløftig treff denne gangen, men kanskje finne et fint samlingssted å line bilene, ta litt bilder osv. Bare vi finner dag/tid som passer.

tror torbjørn har fundert på et treff snart. jeg er meget gira på et treff snart. men håper selvfølgelig at det ikke blir noe før jeg kan komme dit med bilen;)

Når får du bilen da Jon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan alltids få til et pussetreff. Har hatt spørsmål om d fra Steinkjer Bil som også har egen pusseavd. Men tror dette vil nokså likt det på Scandicshine. Hadde vært mere morro å ev. fått plass til alle bimmerne inne en plass og alle pusset selv under veiledning :-)

Skal sjekke med Steinkjer Bil om dette er mulig. De vil vel selge produkter de også for å tjene noen penger. Får en bedre deal via bmwccn på Steinkjer Bil, får rabatt oversikten idag, blir bedre den enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...