Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

ja nå har det ivertfall kommet en antydning til snø ivertfall så man kan ta noen slags vinterbilder:P

for min del hadde det passet best med søndagen. er det meg du tenker og besøke foresten? send meg pm om det er det så jeg vet om jeg skal sette på kaffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M535i du snakker om på jådåren?

Nei, er en E36/E46, for å kalle det det. Men vet du om flere vi kan besøke, si gjerne ifra.:-)

Du blir vel med du?

Remi: Flott at du blir med.

Jon:

Var deg jeg tenkte på ja.

Skal vi si Søndag da folkens? Så kan kansje Torbjørn skifte litt på overskriften..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si Søndag da folkens? Så kan kansje Torbjørn skifte litt på overskriften..?

Overskrift endret. Tviler på at jeg stiller den helgen, får kjøkkenet nå på torsdag og har planer om montering lør og søn, i håp om å få dette ferdi til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny bil Torbjørn. Morro med V8'er!

Er det nedtur med "gammel" E39? Ender opp med eldre touring vi å etter salg.

Siden du nå har solgt din, kan jeg kanskje snik-reklamere litt for bilen jeg selger :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137961

Takk for det Einar. V8 er flott d! Nedtur nei kan ikke si det, savner forbruket og at folk snur seg, når de snur seg nå er det pga V8-lyden som drar turtall og da er jeg allerede langt vekke.... :twisted: Vi får se om denne "gamle" E39 ender som prosjekt-bil, vet ikke sikkert enda. Har lyst på M-bil men har også tenkt tanken på sugehjelp på 535 8)

Snik-annonse er greit'ja så lenge det er din :wink: Ble veldig lekker E39 din med nye felger, sort E39 blir aldri feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det Torbjørn, at det beste med slike jobber er pausene man unner seg... :wink:

Pauser er viktig ja :wink: Er jo bare 14dager igjen til 24. også, imellom der er det kun 2 helger og det er kun helgene som er til disp for ny-kjøkkenet. Men vi får se hvor langt vi kommer på lørdagen. Er jo bare taket som skal males, legge golv, kle igjen vegger med isolasjon, nye sponplater, legge tapet, male tapet, lister rundt om, montere innredning og integrerte hvitevarer. Rørlegger kommer idag for å gjøre klart vann og avløp, elektrikkeren håper jeg får gjort sitt i løpet av uka...

Men har selvsagt lyst på treff ja! Skal prøve å få gjort noe på fredagskvelden så det kan hende d blir litt bmw kjøring på søndag :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet de blir med?

Teaser:

y7a3jzgk1xojyeqrat6f.jpg

Håper det går greit at jeg lånte noen bilder:-)

Du kunne ha spurt før du tok med bilde av handa mi da :lol:

Ser ut til at jeg melder avpass. Har blitt spurt om å stå lengre på offshore-turen min (les: $$$$$ 8) ) så jeg kommer ikke hjem før mandag ( 14.des ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...