Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Hallo guttær og jentær. Nå er jeg snart klar... Skal v iprøve å få til den garasje runden jag har mast om siden nyåret kansje?

Er alle hjemme på søndag? Jeg kommer hjem fra fjorden på torsdag...

Forøvrig skulle jeg absolutt hatt en prat med Torbjørn, Ole og Jon. Det hadde jo passet bra under et slikt treff...

Er dere klare for å besøke Jon`s M5, Ole`s M3 og Bakke`s E36/46?

Blir en fin cruse runde det, med innlagt foto shoot og pizza bespisning i Steinkjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje mandag?

Hva sier folket??

Mandag er en bedre dag for min del ja! Vi må planlegge noe rundt treffet 8mai på Scandicshine, Bmwccn har kastet ballen til meg i forhold til å arrangere! Jeg har fått ganske frie tøyler i forhold til treffet, alt etter hva Ketil på Scandicshine kan diske opp av opplegg i tillegg til det vi klarer. Klubben vil være tilstede og representere klubben i så måte, men de ønsker at "vi" arrangerer opplegget slik at de kan nyte treffet og det unner jeg dem! De skal sørge for at det kommer en del fra Trheim til treffet.

I tillegg har vi snart vårtur til Ånn i Sverige og vi har planer om å få til dobbelt så mange biler som det Trheim klarer, de har vane å stille med 8 biler og det er stort sett "bare" styret. Vi har til nå samlet ihop ca 8 biler klare for felleskjøring fra Steinkjer! Tøft å fått til minst 15 biler herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5en er ikke all verden og se på for øyeblikket da den ikke står nedplukket eller noe. desuten tror jeg at helgen går med til en del skruving på e30en, begynner og haste om æ skal få den klar til 1mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg ville snakke med dere om ja Torbjørn.

Jeg har hatt litt kontakt med både scandicshine og bmwccn trøndelag da vi ikke visste hva som var planen. (SS hadde ikke hørt noe) så jeg har startet litt med organisering av treffet. Men vi tar et møte på det når jeg kommer hjem tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke hørt noe fra bmwccn som sagt før igår kveld, eneste før det var om vi fikk organisert slik at det kunne gjennomføres et treff på Scandicshine. Det er bra du har startet noe av planleggingen :-D Så tar vi det derfra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...