Torbjørn E39 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Første tråd side 1 er oppdatert, sett av datoene: 2 mai Vårtur Ånn Sverige. Målsetting 15-20 bimmers fra Steinkjer/Verdal/Levanger, her skal vi knuse de i Sør på oppmøte 8 mai Vårmønstring Scandicshine Verdal. 22 mai Banetreff Frøya. Felleskjøring fra Steinkjer/Verdal/Levanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Nå er jeg ikke helt med her, men hva skjer i Ånn i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Nå er jeg ikke helt med her, men hva skjer i Ånn i Sverige? Absolutt ingenting Neida, dette er en kose kjøretur for alle. Der turen kun går på nytelse og sosialt samvær. Tror det blir en form for felles bespisning i Ånn og felles kjøring samlet i retur. Jeg og Jon stiller i 535'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Det er en BMW CCN tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 det er i regi av bmw ccn ja, men du trenger ikke og være medlem for og joine. det er nok en tur for samkomsten sin del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Kansje mandag?Hva sier folket?? Er hjemme jeg. Men om M3'n er så mye å se på vet jeg ikke, står jo med baken i været og bakstillinga i deler. Har gått ganske smått med meg i det siste desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Første tråd side 1 er oppdatert, sett av datoene: 2 mai Vårtur Ånn Sverige. Målsetting 15-20 bimmers fra Steinkjer/Verdal/Levanger, her skal vi knuse de i Sør på oppmøte 8 mai Vårmønstring Scandicshine Verdal. 22 mai Banetreff Frøya. Felleskjøring fra Steinkjer/Verdal/Levanger... Regner med vi som kommer fra nord for Steinkjer får være med vi også... Olelink: Det er jo egentlig litt av vitsen at bilen blir skrudd på Jon: E30 står vel ikke så langt fra M5 en den heller, så kan vi kjikke litt på den? Forresten tror jeg vi er mange som bare vil høre M5èn også... Men for all del. Garasjerunden handler jo mere om å komme sammen og kjøre en runde sammen. Mere ment som en sosial sammenkomst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Olelink: Det er jo egentlig litt av vitsen at bilen blir skrudd på Er nå hjemme jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Regner med vi som kommer fra nord for Steinkjer får være med vi også... Det er jo en selvfølge at dere SKAL få være med, uten dere blir vi jo ikke det antallet jeg håper på ALLE SKAL FÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Tror ikke jeg blir ferdig med bilen til den 2 og 8 men 22 er jeg klar. Hva er opplegger på Frøya da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Tror ikke jeg blir ferdig med bilen til den 2 og 8 men 22 er jeg klar. Hva er opplegger på Frøya da? Felleskjøring først fra Steinkjer/Verdal/Levanger til Trondheim. Så felleskjøring med TrHeim's gjengen til Frøya. På Frøya er det banekjøring Kommer vel mere oppdatering fra styret i Bmwccn Trøndelag rundt dette treffet på bmwccn forumet etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Jon: E30 står vel ikke så langt fra M5 en den heller, så kan vi kjikke litt på den? Forresten tror jeg vi er mange som bare vil høre M5èn også... joda, m5en kan startes og høres den. og den står foresten ved gten til ole så det er vanskelig og ikke se den om man skal iveg for og se på gten e30en er absolutt ikke noe og se på gammel rusten e30 men for all del, om folk vil se så skal di få det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eidhaug Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 I'm in på turen til Ånn, har 2 jobber på Værnes så jeg må sørge for å få fri den Søndagen fra både Securitas og SAS, det skal faan meg ikke bli lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 I'm in på turen til Ånn, har 2 jobber på Værnes så jeg må sørge for å få fri den Søndagen fra både Securitas og SAS, det skal faan meg ikke bli lett. Hehe, litt morro egentlig, jeg monterer for Securitas Alert. Så nesten kollegaer da Håper du får fri da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Hva slags opplegg er det på scandicshine 8. mai? - Mulighet for polering/korrigering? (har hologrammer fra h. over store deler av bilen) - Skal man ha med produkter selv? - Muligheter for å melde seg inn i CCN der? - Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå