Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)

Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Jeg meldte meg inn i BMWccn i dag, kommer i morgen :)

Tenkte jeg skulle røyklegge litt med syvern, siden dekka er for små og ser ikke ut som de lar seg selges :)

Tar også med en mk4 navigasjon med kart som selges på treffet.

Har jo så klart meldt meg inn litt seint, så regner med at jeg må betale som ikke medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo så klart meldt meg inn litt seint, så regner med at jeg må betale som ikke medlem?

Du får spørre pent imorgen så skal vi se om ikke vi finner en løsning ;)

Er litt beskjeden av meg, også trenger man vell det man kan få av kroner til slike treff osv. Så jeg får vell sponse med den ekstra hundringsen og litt dekkrøyk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre pent imorgen så skal vi se om ikke vi finner en løsning ;)

Er litt beskjeden av meg, også trenger man vell det man kan få av kroner til slike treff osv. Så jeg får vell sponse med den ekstra hundringsen og litt dekkrøyk :)

Jeg liker innstillingen din :) er bare å kjøpe masse slush imorgen! Klubben sparer til egen klubbtilhenger for frakt av utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører vel fra Shell Figga (Steinkjer) ca 0830. Avreise fra Shell Vinne (Verdal) ca 0900. Neste stopp Gråmyra (Levanger) ca 0915.

Kjører forøvrig sort E39 touring LH regga (soltak oppe, AE-park + tåkelys).

Hehe. ja det var tidlig :)

Kommer en gjeng med E21'n min.. men usikker om vi er med på kolonnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker innstillingen din :) er bare å kjøpe masse slush imorgen! Klubben sparer til egen klubbtilhenger for frakt av utstyr :)

Ja å kjøpe en henger kan være kjekt, jeg har brukt å låne henger fra veteranbilklubben i trondheim, og det bruker å være superbillig. Sånt tilbud er kjekt det. Så jeg får handle i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...