Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flere treff er garantert så lenge folk er interessert og stiller opp, forventer ikke at alle stiller opp hver gang da. Forsøker å dra igang en del treff med forskjellige tema for å få litt variasjon. Om noen har tips eller ønsker må dere gjerne sende meg en pm. Dette kan være kjøreturer i kolonne, treff hos diverse firma (bilrelatert), bowling, gokart, garasjetreff osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med vi starter selve treffet kl 10, Steinkjer Bil har åpent fra kl 09.

Minner om at det blir muligheter for datatuning (bensin/diesel biler) og chiptuning commonrail diesel den dagen! Vanligvis har jeg ikke datatuning så dette er spesielt for den dagen. Men send meg pm om du ønsker/tenker på tuning så vi får med det utstyret som trengs. Du får pm i retur med forventet effekt og pris. Event jeg laget i forbindelse med treffet viser 23 som kommer, tipper vi har passert 25 som kommer helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha tenkt meg og fått tatt diagnose av motor! da jeg har ett unormalt høyt bensinforbruk..

Det kan være mulig å få gjennomført, skal høre med Steinkjer Bil, de snakket om at de tenkte å ha åpent på verkstedet for diagnose blant annet. Kommer an på om de får noen til å jobbe lørdag da de normalt har fri, men som sagt sjekkes og oppdateres her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er toppers, siste forberedelser er nå ferdi, puuh. Dvs en liten snack som blir solgt under selve treffet ;-) Rakk ikke vaske egen bil ikveld men regner med den blir vasket på treffet. Pga div slitasje på bakhjul så stiller jeg med piggfrie hjul til treffet :-D

Men nå blir det køya, må jo være uthvilt til treffet imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...