Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjedd lite her nå siste året, må prøve å dra igang noe etterhvert her nå da... Folk begynner vel å få satt sommerhjula på bilene og gira å treffes å vise glisa :P

Selv har jeg anskaffet bmw igjen etter ca 2,5år uten. Ventes hjem slutten av neste uke, så de som vil kan se i tråden i signaturen min for hva som kommer ;)

Gi lyd så jeg ser at det er liv og lyst i folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på ny bil og får denne på fredagen, så alt etter det så er jeg vel noenlunde åpen for datoer. Nå førstkommende søndag blir vel for tett opptil at vi mest sannsynlig ikke får med flest mulig. 11-12mai er vel den helga som først passer for min del.

Legger ved et bilde av doningen som kommer

jmkra6owd2jxrea7c7jr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: lørdag 11.mai er det et treff i Trondheim på GS Bildeler!! Har selv vært med der flere ganger og det pleier å være mye å se på (bmwer :P ) samt mulighet for å kjøpe deler. Bmwccn pleier å ordne med varm mat, underholdning osv. Kan anbefale flere å ta turen, jeg skal i vei og skal planlegge felleskjøring fra Steinkjer til Trondheim tur-retur!

På felleskjøring så pleier jeg å sette opp en noenlunde tidsplan så fullt mulig å møte opp på f.eks Steinkjer, YX-Røra, Shell-Vinne (Verdal) og Magneten-Levanger. Flott å kjøre mange bmw'er i rekke langs E6 samt fylle plassen på GS. Liker å vise Sør-Trønderne at Nord-Trønderne er slagkraftige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS Bildeler Trondheim, 11.mai kl 10-15

Utstilling med premiering, musikk og grilling. Hoppeslott for barna.

Bmwcnn Trøndelag:

https://www.facebook.com/events/535490453155936/

Jeg har planer om å kjøre til Trondheim denne dagen. Heng deg med på felleskjøringa, meld din interesse her eller på facebook her: https://www.facebook.com/groups/4185324 ... 4/?fref=ts

Så holder jeg dere oppdatert på start-tidspunkt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...