ZayteX Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Dette kan jeg ikke gå glipp av! I'm on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Skjedd lite her nå siste året, må prøve å dra igang noe etterhvert her nå da... Folk begynner vel å få satt sommerhjula på bilene og gira å treffes å vise glisa Selv har jeg anskaffet bmw igjen etter ca 2,5år uten. Ventes hjem slutten av neste uke, så de som vil kan se i tråden i signaturen min for hva som kommer Gi lyd så jeg ser at det er liv og lyst i folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hadde vært hyggelig med ett treff nå ja, har blitt langt mellom treffene for min del i det siste :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 få til noe i mai kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Dukker nok opp jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Jeg venter på ny bil og får denne på fredagen, så alt etter det så er jeg vel noenlunde åpen for datoer. Nå førstkommende søndag blir vel for tett opptil at vi mest sannsynlig ikke får med flest mulig. 11-12mai er vel den helga som først passer for min del. Legger ved et bilde av doningen som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Ingen flere som er interesserte i treff i mai?? Har nå fått "ny bimmern" hjem og fått på sommerskoa og gitt den en skikkelig vask, dog litt skitten igjen etter all kjøringa igår Her et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Snasen Kommer nok til å bytte inn cab'en mot en 1-serie jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Siste halvdel i mai en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Til info: lørdag 11.mai er det et treff i Trondheim på GS Bildeler!! Har selv vært med der flere ganger og det pleier å være mye å se på (bmwer ) samt mulighet for å kjøpe deler. Bmwccn pleier å ordne med varm mat, underholdning osv. Kan anbefale flere å ta turen, jeg skal i vei og skal planlegge felleskjøring fra Steinkjer til Trondheim tur-retur! På felleskjøring så pleier jeg å sette opp en noenlunde tidsplan så fullt mulig å møte opp på f.eks Steinkjer, YX-Røra, Shell-Vinne (Verdal) og Magneten-Levanger. Flott å kjøre mange bmw'er i rekke langs E6 samt fylle plassen på GS. Liker å vise Sør-Trønderne at Nord-Trønderne er slagkraftige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Blir med på GStreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 GS Bildeler Trondheim, 11.mai kl 10-15 Utstilling med premiering, musikk og grilling. Hoppeslott for barna. Bmwcnn Trøndelag: https://www.facebook.com/events/535490453155936/ Jeg har planer om å kjøre til Trondheim denne dagen. Heng deg med på felleskjøringa, meld din interesse her eller på facebook her: https://www.facebook.com/groups/4185324 ... 4/?fref=ts Så holder jeg dere oppdatert på start-tidspunkt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Jaggu var ikke rare responsen her gitt... Ligger folk i vinterdvale enda???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Jeg er med, men usikker på om jeg rekker å bli med på kolonnekjøringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Ble det noe av dette treffet da? Har audi igjen for øyeblikket og vi har hatt lokaltreff i Namsos faktisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå