Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Ble det noe av dette treffet da?

Har audi igjen for øyeblikket og vi har hatt lokaltreff i Namsos faktisk;)

Treffet på GS i Trondheim ble det noe av ja ;) jeg har også vært på Frøys for ca 14dager siden på banetreffet der. Fortsatt ikke mange som melder noen særlig interesse egentlig. 1,2 eller kanskje 3 stk er spinkelt å kjøre noe treff på... Jeg har planer om et treff på bmw verksted på Steinkjer ila sommeren, men da må folk hyle ut at de stiller om det blir. Har hatt det før med utstilling, muligheter for diagnose, verkstedet har delelager salg og prøvekjøring av nesten nye bmw'er blant annet. Det kreves litt for å få gjennomført et slikt treff så da bør lokale helter stille ellers dør det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For de som er interisserte i et bmw treff i det nærmeste så skal BMWCCN avd. Trøndelag ha vårtur/pussetreff på Scandicshine på Verdaln nå lørdag 24.mai. 

 

Les mere her: https://www.facebook.com/events/214042478804876/?ref_notif_type=plan_user_invited&source=1

 

Hiv igjen en melding her da vel om du ønsker å ta turen! Jeg skal dit og vet flere som skal, kan møtes å kjøre felles rekke fra Steinkjer. De lengre sør kjører felles fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er interisserte i et bmw treff i det nærmeste så skal BMWCCN avd. Trøndelag ha vårtur/pussetreff på Scandicshine på Verdaln nå lørdag 24.mai. 

 

Les mere her: https://www.facebook.com/events/214042478804876/?ref_notif_type=plan_user_invited&source=1

 

Hiv igjen en melding her da vel om du ønsker å ta turen! Jeg skal dit og vet flere som skal, kan møtes å kjøre felles rekke fra Steinkjer. De lengre sør kjører felles fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hadd virri trivele det, sjøl e æ på Frosta men kan gjærn kjør en tur om det passe sålles :)

 

Knall, men må få svar fra nå fleir om d ska bli nå, litt lite med berre 2 da :P minne om at d e åpent å kom sjøl om man ikke har bmw å da ;)

Endret av Torbjørn E39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...