opt Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Høres bra ut. Får tro været holder seg som i dag. De meterologfyllikene driver å truer med snø, det vil vi ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Såpass ja Torbjørn. Dette er bra jobba! Vet fortsatt ikke om jeg rekker oppover i helga, men skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 La også en tråd på bmwccn sine klubbsider om treffet og det er nå lagt til på årets terminliste Krysser fingrer for flott vær og mange mange fine rene bimmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 La også en tråd på bmwccn sine klubbsider om treffet og det er nå lagt til på årets terminliste Krysser fingrer for flott vær og mange mange fine rene bimmere. Er det bestemt ett tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 oysann.. så ikke tråden før nå.. blir gjerne med å kruser en tur jeg aillefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Tidspunkt blir ca tider, men jeg vil være tilstede fra kl 1100. Regner med vi vil holde på så lenge folk er der men ser for oss en avslutning ca 1600. Er avhengig av at tar turen, også lokale folk. Så flott om dere kan si ifra enten via PM eller poste her om dere kommer. Steinkjer Bil ønsker å få tilbakemelding før lørdag på ca antall biler. Så flott om alle som kommer eller "kanskje" kommer sender meg en PM. Ta også med hvilke modell du kommer med og om du kommer helt sikkert eller "kanskje". Vil sette opp plakater ved E6 nord og sør for Steinkjer for de som ikke er helt sikre på hvor Steinkjer Bil holder til. Kan å nevne at Steinkjer Bil stiller med en stk flunka ny 3 serie touring de skal få inn denne uka, denne vil stå klar for prøvekjøring den de som måtte ønske dette, den i tillegg til en 2008 520dat. Lokasjon: Steinkjer Bil, Fjordgt 9, Steinkjer Rundkjøringer ved E6 nord og sør blir merket med plakat med pilanvisning Starttidspunkt: 1100 Ca. sluttid: 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trine 528 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ja! Ich komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Må komme noen flere påmelding her ja. Også greit om andre bilinteresserte enn kun de som kjører bmw stikker innom for å se/prøve bil. Desto flere som kommer desto lettere er det å få til flere treff utover 2009 og ikke minst for planlegging 2010. Treff på Steinkjer skal bli en årlig gjentakelse, men da må folk delta. Noen som har oversikt over hvor mange som ev kommer fra Trondheim?? Så langt er 9 lokale bekreftet påmeldt. Hva med Namsos, noen derfra? Ja! Ich komme.. Så bra!! Notert Skal få til enkel servering muligens med kaffe og noe til, må fri til min bedre halvdel. Mulig det blir en liten slant for en kopp med nåkkå attåt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Det er fortsatt rom for flere på treffet, må jo ikke ha bmw for å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 *Påmeldt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 *Påmeldt* Notert Blir ganske bredt spekter på modeller på søndag. Noen som kommer med E30 eller nyere/eldre 7-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Foreløpig status ang. treffet: Meldt de kommer: 12 stk bmw Kanskje kommer: 4 stk Mulig at noen fra Trondheim også kommer innover, håper det så vi kunne blitt bortimot 20 biler ihvertfall. Men vi får se. Så kjenner dere noen som har bmw eller har hatt, så få de til å komme til Steinkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Jeg vil være på Steinkjer Bil fra kl 10. Var innom Steinkjer Bil istad, de vil ha delesalg om noen trenger noe. Demo-bilene er på plass og vil bli rengjort imorgen. Vil sette opp plakater ved rundkjøringene inn til Steinkjer både i nord og sør. Vil bli enkel servering med kaffe og kake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Så fremt jeg får sommerhjulene mine i mra så kommer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Bumper denne jeg. Blir nok Steinkjertur i morgen på noen trondhjemmere;) Ser frem til et nytt treff å møte nye bimmersfolk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå