Reef89 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Front: BMW M3 front fanger med GT lippe. XENON blåe Grøftelys 8000k XENON Hvite angel eyes. Side: BMW M3 speil med blinklys. Felger: Nexen dekk med 235/45/17 bak og fremme. Bak: Rieger M3 bakfanger. M3 hekk spoiler. Rieger bakrutesenker. BMW lexux lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Her var skjedd forandringer ja... Så MYE bedre ut med M-fronten enn hva det gjorde tidligere.. Syntes egentlig det kler å kombinere med riegerbakfangeren, da m3 fangeren bak ikke skiller seg sånn ut, samt bygger lite ned.. Regner med at du skal lakke listene på bakfangeren når du bytter sidelister da.. Hva med å sote baklyktene? er ikke så fan av lexuslykter, men har sett noen som har sotet dem, og hvor det så ganske bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Ja åsså alle listene skal bli svarte. sånn som fremme nå. Nja angående baklys så er jeg ikke helt sikker ennå, noen sier bør beholde andre ikke, å liker de litt selv, men vi får se når lommeboka er litt større:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hvor kjøpte du Gt leppen? Kunne tenkt meg en slik selv en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Den ble kjøpt på koed.no. ja den gjør susen den:) blir plutslig mye bedre og lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Så ut som en pen bil Men JEG ville lakket nettingen sort og byttet felger samt baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Fjern M-emblemet, lakker lister og netting, nye felger og andre baklykter så er den på god vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 En revisjonsstans på baken så er du i boks Fronten er jo blitt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Fin bil Men eit råd, bytt baklykter Ko mykje e bilen senka ? høg er den framme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Ser helt ok ut, men alle har forskjellig smak. Jeg ville ha bytta bakfanger, nye lykte bak og lakka\bytta gittera i fangeran te svarte.. Da er du mer inne på noe. Sølv gitter i fangerne får den bare til og se billig ut, skikkelig pakkis! Black is the colur Dude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Håper den siste prosenten er: NYRER, BAKFANGER; M-merket vekk, m3speil M/blinklys vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Siden du har blinklys i både speilet og skjermen, har du koblet ut en av delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Fin bil Men eit råd, bytt baklykter Ko mykje e bilen senka ? høg er den framme ? 40. Gidder ikke lavere en de den er no, skal jo faktisk komme noen veier og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Siden du har blinklys i både speilet og skjermen, har du koblet ut en av delene? nei hvorfor skulle jeg:s:P hvis du tenker på at de framme mangler pære er barer fordi jeg har tørket lyktene for dugg, plast lykter er noe dritt. Skal tette de med sika:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Så ikke dum ut denne Hva har du gjort med motoren for å få ut 10hk ekstra? Er jo 140hk i disse originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå