Gå til innhold

Min E36, nye bilder

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du har blinklys i både speilet og skjermen, har du koblet ut en av delene?

nei hvorfor skulle jeg:s:P

hvis du tenker på at de framme mangler pære er barer fordi jeg har tørket lyktene for dugg, plast lykter er noe dritt. Skal tette de med sika:)

Var ikke de foran jeg mente ;) De på hjulbuene.. Men ok. Masse blink er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ikke dum ut denne :) Hva har du gjort med motoren for å få ut 10hk ekstra? Er jo 140hk i disse originalt.

tror ikke det er gjort noe spesielt egentlig, men diagnose apparatet til 600 000 hos BMW viste det 149,7HK så jeg stoler på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Men eit råd, bytt baklykter :)

Ko mykje e bilen senka ? høg er den framme ?

40. Gidder ikke lavere en de den er no, skal jo faktisk komme noen veier og:)

Min er senka 60 framme , og eg har ein m3 fangar liggande , men så vurderer eg samme lepa som du har på m3 fangerne .. men kor høg blir den i fra bakken og opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se effekten ved diagnose? Det var nytt for meg :)

Var jo apparat til 600000kr da... :wink:

Men, med mindre det kommer mer fakta på bordet. Så kommer denne tråden til å skli ut slik som den første tråden om denne bilen..

Bare det å skrive at diagnoseapparatet til bmw målte den til 149,7hk. :roll:

Bmw på kokstad har så vidt jeg vet ikke utstyr til å måle effekt på en bil.

Er bilen godkjent med denne motoren forresten? Er det i det hele tatt en m42 motor som står i? 318is sedan ble kun levert i 1995 og da som is classII.. Tviler på at dette org er en slik bil..

Men jeg syntes fortsatt at bilen er blitt pen, men slike innlegg som jeg referer til blir bare for dumme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan du faktisk:) men kommer jo litt anpå hvilke apparat du bruker, åsså de di hadde på bmw var jo nesten større en bilen. måtte trilles på hjul, den hadde ALLE mulige funksjoner. betalte full diagnose test på alt av elektrisk med beste apparat kr 3000. Problemet er at i Norge har de ikke slikt utstyr, eller vertfall ikke hørt om det, det er ganske dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen godkjent med denne motoren forresten? Er det i det hele tatt en m42 motor som står i? 318is sedan ble kun levert i 1995 og da som is classII.. Tviler på at dette org er en slik bil..

Dette er egentlig en 318i, men en is motor er montert, ja den er godkjent. Den har ikke twincam som orgi. is da denne motor type ble byttet i 94.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan du faktisk:) men kommer jo litt anpå hvilke apparat du bruker, åsså de di hadde på bmw var jo nesten større en bilen. måtte trilles på hjul, den hadde ALLE mulige funksjoner. betalte full diagnose test på alt av elektrisk med beste apparat kr 3000. Problemet er at i Norge har de ikke slikt utstyr, eller vertfall ikke hørt om det, det er ganske dumt.

Regner med at du kjørte bilen på ruller da? El var det bare et apparat som større enn bilen med en liten ledning bort i diagnosepluggen?

Dette er egentlig en 318i, men en is motor er montert, ja den er godkjent. Den har ikke twincam som orgi. is da denne motor type ble byttet i 94.

Så den har ikke doble kammer? men det er en is motor? men den gamle typen fra før 1994.

:clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Men eit råd, bytt baklykter :)

Ko mykje e bilen senka ? høg er den framme ?

40. Gidder ikke lavere en de den er no, skal jo faktisk komme noen veier og:)

Min er senka 60 framme , og eg har ein m3 fangar liggande , men så vurderer eg samme lepa som du har på m3 fangerne .. men kor høg blir den i fra bakken og opp ?

Min er nå 9cm overbkken, målte nettopp med linjal:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du kjørte bilen på ruller da? El var det bare et apparat som større enn bilen med en liten ledning bort i diagnosepluggen?

Så den har ikke doble kammer? men det er en is motor? men den gamle typen fra før 1994.

:clap:

Finnes mange tråder om dette, men tar det igjen :)

318i: 8v med reg. reim, og 2. reimer.

318is: 16v med kjede og 1. reim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange tråder om dette, men tar det igjen :)

318i: 8v med reg. reim, og 2. reimer.

318is: 16v med kjede og 1. reim.

Hvilke reimer snakker du om? Reimene til vannpumpe, dynamo etc?

Og hvilken motor har du egentlig? Bilde?

Får forøvrig 318 med 8v, reg kjede og "1 reim". Den heter M43 og kom i 1994..

Det virket som du mente at du hadde en 318is men med 1 kamaksel..

Ja reimene til dynamo osv, d va bare ett lett eks som skiller di to.

jeg har kjede og 16v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ødelegger tråden din nå og roter litt med innleggene mine. MEN, irriterer meg så utrolig med slike bedreviter innlegg.. (som gjerne kan være basert på uvitenhet da)

Fant en tråd til om bilen din, fra januar.. Hvor nettopp dette med motor var oppe.

Hadde vært kjekt med et bilde av motorrom..

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...