aloebiz.net Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 for guds skyld ta av de baklyktene og kjør over de 13 ganger med vogntooog!!! vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 for guds skyld ta av de baklyktene og kjør over de 13 ganger med vogntooog!!! vær så snill nope, di skal sotes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Forgasser Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bare lurer på en ting her! hvorfor står bilen din utenfor verkstedet her med et bakhjul/oppheng som skrever mer en en hore fra strandkaien? Nå må du fortelle hva du har gjort med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hvorfor har du klistra på en M-Tech logo på DEN siden av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Bare lurer på en ting her!hvorfor står bilen din utenfor verkstedet her med et bakhjul/oppheng som skrever mer en en hore fra strandkaien? Nå må du fortelle hva du har gjort med bilen din. drivakslingen knakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hvorfor har du klistra på en M-Tech logo på DEN siden av bilen? fordi før jeg gjorde det såg jeg på andre biler på nettet, der de hadde på den siden og tenkte hvorfor ikke jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Legger inn et interiør bilde by night:P flere bilder kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Er det 19" E46'n har? forresten, fin farge på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Er det 19" E46'n har? forresten, fin farge på bilen din! takker, ja det er 19:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Pent det natt bilde,syn blå lysa ødelegger får di andre lysa passer ikke helt inn men min smak Pen farge på bilen din,men mange detaljer som skulle vært bytta,men var sånn selv når jeg var 18-21 hehe Men stå på alle har ver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Pent det natt bilde,syn blå lysa ødelegger får di andre lysa passer ikke helt inn men min smak Pen farge på bilen din,men mange detaljer som skulle vært bytta,men var sånn selv når jeg var 18-21 hehe Men stå på alle har ver sin smak ja nei nå er bilen ferdig vertfall utvendig, da har jeg bygget som jeg vil ha det, litt morsommere å kjøre rundt da i ditt eget prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Er vel ikke så mange som har et sånt bank kort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 hvordan har du fått ordna det bank-korte a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 hvordan har du fått ordna det bank-korte a? Jeg fikk slikt fra www.handelsbanken.no hvor jeg er kunde.. Riktignok med bilde av min bil på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå