Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil,men du har ikkje tenkt deg å anskaffe deg csl stolene også da?? Er vel rimlige dyre men....

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg sånne stoler. De er jo tøffe og har enorm "wow-faktor", men jeg kunne aldri vurdert orginal CSL til vanlig bruksbil, det var derfor jeg likte denne så bra. De er uansett grisedyre.. Har riktignok ikke prøvd de setene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nydelig bil!

Kom over en Hartge CSL på mobile.de i dag, så jeg tenkte på din bil med en gang.

Annonsen på mobilelyder slik;

BMW M3 CSL Hartge — EUR 42.500 Verhandlungsbasis Fahrzeug neu 2005 beim Hartge aufgebaut von originalen CSL teilen, Hartge fahrgestel nr.W09M3CS065BH06212, grose Hartge bremsanlage vorne, 16:9 navi, harman/kardon stereo, technisch 100% wie CSL + extras, wietere ragen auf email. Tausch moglich.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, den har jeg sett på forum tidligere. Tror det var en kunde som ville ha ny CSL, så Hartge bygget en slik i 2005 etter at BMW hadde sluttet å lage disse.

Felgene som står på min heter Hartge Classic. Hentet vinterhjula hos MF DUFF i går, det er BBS CH Motorsport 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Planen var å la bilen stå rolig på vinterføre, men er nesten nøtt til å bruke den et par dager til og fra kurs nå. Satt på vinterhjula i går. Synes den ser ganske bra ut med BBS 19" også.

Kjøremessig er førsteinntrykket bra. Lite sporing, fast og fin i styringa. Ikke noen ekstrem merkbar forskjell fra 20" ved rolig kjøring, men nå er det 10 dager siden jeg prøvde den med sommerfelgene..

Kjørte den altså i dag, noe salt fikk jeg vel sikkert på den. Har dårlig samvittighet nå :( Men spylte den ren da jeg kom hjem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker veldig liten forskjell på sommer kontra vinter jeg også. Og jeg har jo 18" til og med.

Kjenner til følelsen med dårlig samvittighet mtp vinterføre, men med skikkelig vedlikehold går det bra.

Har vært veldig greit føre her på Østlandet den siste tiden - tørt og fint. Skulle vært sånn hele vinteren, og snø på fjellet bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker veldig liten forskjell på sommer kontra vinter jeg også. Og jeg har jo 18" til og med.

Kjenner til følelsen med dårlig samvittighet mtp vinterføre, men med skikkelig vedlikehold går det bra.

Har vært veldig greit føre her på Østlandet den siste tiden - tørt og fint. Skulle vært sånn hele vinteren, og snø på fjellet bare...

ja hadde det nå enda vært snø her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tok en liten runde med bilen i dag. Lenge siden jeg har kjørt den hardere enn vanlig kjøring så hadde nesten glemt hvor hissig den er ved litt aktiv kjøring. Merket at vinterdekka er ganske myke i høy fart sammenlignet med sommerdekkene som er 20".

Med vinduene på gløtt så hører jeg hvor uforskammet brutal lyden egentlig er... Spesielt inni tuneller er det mye lyd, litt nyttig og artig på en gang når bilene foran blinker inn i høyrefila når man trykker litt på gassen :P

Jeg har noen planer med bilen til våren. Det første blir større bakpotte bak (4x83mm). Har lyst til å senke den litt (KW2?), kanskje få litt annen farge på sommerfelgene. Lurer også på om jeg skal få inn noen andre seter, men det må være sort skinn og se bra ut. Vi får se.

Her er to photoshop-bilder. NB! Både Senking, nyrer, blinklys og felgfarge er Photoshop.

mwfve3idp6bw6essfbpn.jpg

h9209wivp6y9iyndl73a.jpg

v67j6b8x4qty62rv5025.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...