Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Takk :)

Skal bestille SS Race med SS x-pipe (med demper),

gleder meg som en hund til det.

Da kan du, jonr-, kjøre så fort du vil med kompressoren din

mens jeg kjører fort, bare ikke så fort, med den sinnsyke lyden :)

Har også lyst på KW V2.

hehe.

men du vet en ting... det er at så fort du får på eksos, så skal jeg komme (eller vi møtes) et sted for kvalitetssjekk. lyst å se bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lagt til følgende på forsiden:

Planer for 2009:

- Bytte bremseklosser foran

- Nye sommerdekk foran

- Polering

- Hartge emblemmer panser, bakluke, ratt *bestilt

- SuperSprint Race exhaust w/resonated X-Pipe *Bestilt

- Recaro Pole Position Black Leather *Bestilling pågår

- KW V2 justerbart understell

- Sjekke om div. foringer bør å byttes

- Service Inspeksjon II (til sommer/høst)

- Oppgradere soundsystemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planene kom fort nå. Fant ut at jeg får igjen en del på skatten i år og :)

Spent på hvordan det blir med Hartge-emblemene. Har hatt bmw tett til brystet, men er nå klar for å bytte de ut for noe enda tøffere. Grunnen til at jeg bytter ut bmw-emblemene er mest fordi det er "riktig" iogmed at det er en ren Hartge (i vognkortet). Det er også kjekt å vise at dette er en spesiell Hartge og ikke vanlig en bmw m3 "csl wannabe".

Jeg har ikke funnet noen Hartge-emblemmer i cf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planene kom fort nå. Fant ut at jeg får igjen en del på skatten i år og :)

Spent på hvordan det blir med Hartge-emblemene. Har hatt bmw tett til brystet, men er nå klar for å bytte de ut for noe enda tøffere. Grunnen til at jeg bytter ut bmw-emblemene er mest fordi det er "riktig" iogmed at det er en ren Hartge (i vognkortet). Det er også kjekt å vise at dette er en spesiell Hartge og ikke vanlig en bmw m3 "csl wannabe".

Jeg har ikke funnet noen Hartge-emblemmer i cf.

nei, skjønner. Da er det bedre enn ingen ting! Blir bra med de emblemene :)

jeg også skal nok få igjen på skatten... betalte 49% skatt de siste mnd i fjor, så det får da fææn meg holde!!! ????? hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt og betalt KW V3 med godkjenningspapirer for M3 CSL siden bilen min er typegodkjent som CSL. Ble litt dyrere, men da er det ihvertfall ordentlig. Gleder meg nå.

Fikk tlf fra en Tor Anders fra senk.no som hadde erfaring med mange biler (og M3 og M3 CSL) med KW-senkesett, og han mente veldig på at en slik bil burde ha V3. Jeg er egentlig overbevist nå om at bilen fortjener V3.

En vesentlig fordel er at du kan justere kompressjonen i demperen slik at selvom du senker bilen mye så kan du kompensere ved å justere kompressjonen i demperen for å beholde komfort uten at vandringen på demperen blir lenger slik den vil bli om man kun justerer hardheten på demperen.

Hvis jeg forstår det riktig.

Man kan justere absolutt alt, og få det slik man vil ha det i den høyden man vil ha det.

Det blir spennende å se. Jeg har skrevet med en som satt KW V3 på CSL i England. Han var imponert over handling i forhold til CSL-understellet.

Da har jeg bestilt Recaro-setene også. Blir en flott sommer det her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så evig rå den bilen din altså. Er faktisk veldig missunnelig... :)

Blir bra med oppgraderingene, de stolene er knalltøffe. Og dyre..?

Har somsagt lyst på stolene som står i din nå pga korsrygg/sidestøtte-justeringen, og at de sikkert er litt mindre slitt enn mine.

Men vet ikke om jeg gidder å styre med det. Er jo ikke noe galt med mine, pluss at jeg synes det blir så mye styr med salg og montering osv...

Aner ikke hva noe sånt er verdt, og om det er vanskelig å bytte. Gidder ikke å tråle en haug med fora for å finne det ut heller. Hehe...

Håper på å få sett bilen din i virkeligheten i sommer iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke har brukt opp skatten som er tilgode så hvorfor ikke bestille hartge classic II?

Anders fikk deg til å bestille kw v3 ja, han er flink selger han, men det settet er det grommeste du kan få da :D kw v2 er heller ikke dårlig da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...