djscream Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Solskjerm 12.2" LCD , dritt rått SE BILDER -- BILDER BILDER.. Dersom du vurerer LCD solskjermer trenger du ikke lete lenger! Vi har det perfekte settet for deg, her får du et sett med 2 stk. med kvalitet i toppklasse fra Eonon! Store LCD skjermer på hele 12.2"! Medfølgende fjernkontroller til hver av skjermene. Enkel montering og oppkobling, det følger med 1 to 6 Video signal forsterker/fordeler som gjør at du enkelt kan utvide med flere skjermer i bilen. Skjermene fås i flere farger, Svart, Beige og Grå. Spesifikasjoner: Farge: Svart 12.2" LCD skjermer Fjernkontroll til hver skjerm To kanals video input Auto PAL/NTSC Størrelse: 395x160x25mm Ny pris er 3295,- selges nå for 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 295 kroner avslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 er vel bedre det enn å betale 3295 fra butikken? ja løp å kjøp eller besøk nettsiden å kjøp de derfra å betal mer for all del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 hummm.... På ebay får du dem for 1500 + frakt, evt 2000 + frakt om den blir stoppa i tolla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 disse er fra cbs-elsenter.no så hva som er på ebay er ikke av min int.. ikke at de ligger der heller. og stort sett alt blir stoppet i tolla. så prisen blir det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Fra CBS: http://www.cbs-elsenter.no/components/c ... e8aa35.jpg Fra ebay: http://headlightsupercenter.com/osc/ima ... 179433.jpg Svært lite etter min erfaring blir stoppa i tolla. Kommer bare ann på avtalen du gjør med avsender. Men lykke til med salget uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg har mye erfaring med tolla og ebay, qxl, finn, tidne osv,, men varer fra utlandet som er fra bedrifter klarer mann skjeldent å slippe tolla, fra det private markede så er det anderledes. å leverings tid blir ofte det store spørsmålet når man handler fra utlandet, jeg har det jeg selger. Jeg gir all mulig hjelp som skulle trenges og som er mulig å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Jeg har mye erfaring med tolla og ebay, qxl, finn, tidne osv,, men varer fra utlandet som er fra bedrifter klarer mann skjeldent å slippe tolla, fra det private markede så er det anderledes. å leverings tid blir ofte det store spørsmålet når man handler fra utlandet, jeg har det jeg selger. Jeg gir all mulig hjelp som skulle trenges og som er mulig å gi. Mange firmaer gjenom ebay gjør avtale om å sende varer som "gifts" Da blir det heller ikke stoppa i tolla Men btw skal man sammenlingne priser i usa og på rimi ?? Det går ikke an heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hei. Dette er ikke en opplæring i hvordan du skal lure den norske stat og kjøpe ting fra ebay, dette er en salgsannonse. Respekter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Noe tilpassning for å få de på en "bimmer" eller passer de rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 de passer rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Dette er jo direkte trafikkfarlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 men slipper 80 % av gangene toll. men hva så om du kan kjøpe den billigere på ebay ? man kan kjøpe 328 98 model e36 for 19 norge i sverige, som ville ha kostet 100 tusen i norge. her prøver fyren å selge et produkt til en bra pris vis man tenker norske priser. så slutt å ødelegge tråden hans. sykt typisk bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 men slipper 80 % av gangene toll.men hva så om du kan kjøpe den billigere på ebay ? man kan kjøpe 328 98 model e36 for 19 norge i sverige, som ville ha kostet 100 tusen i norge. her prøver fyren å selge et produkt til en bra pris vis man tenker norske priser. så slutt å ødelegge tråden hans. sykt typisk bimmers.no Det er jo bare et innspill? Det er ikke ALLE innspill som er å ødelegger andres tråder? Dette er min mening om dette produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hadde vært fint om administratorene hadde vært mer nøye på og holde salgstråder "rene" for unødvendig tull. Ja, jeg er klar over at dette kanskje krever litt mer, men det hadde gjort mye for forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå