gjeewaytee Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 oppdaterer her underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 fikk ikke kontakt med han jeg skulle snakke med så gjør et nytt forsøk imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Vår 2003 E46 318d Touring står nå for tredje gang på et verksted pga. ulyder (during) i drivverket ved belastning. Denne gangen er det heldigvis en reklamasjonssak, men det drøyer med å finne løsningen (kanskje fordi verkstedet forsøker å hale ut tiden i påvente av at vi gir opp... noe vi ikke gjør). Så langt har vi skiftet motorfester, hardykobling, svinghjul, clutch og smurt opp alle bevegelige deler i mellomakselen. Hvis jeg ikke tar helt feil må svinghjulet skiftes nok engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 hadde aldri i verden gitt opp uansett så der er jeg helt enig. er jo tross alt endel penger det da kan bli snakk om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 får ikke dekket traversforingene som forventet. det blir litt for mye å ta på en gang ang penger pga motorfestene må prioriteres først og det er dyrt å fikse. så får legge denne tråden på lur til jeg får peng til å få fikset foringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Vår 2003 E46 318d Touring står nå for tredje gang på et verksted pga. ulyder (during) i drivverket ved belastning. Denne gangen er det heldigvis en reklamasjonssak, men det drøyer med å finne løsningen (kanskje fordi verkstedet forsøker å hale ut tiden i påvente av at vi gir opp... noe vi ikke gjør). Så langt har vi skiftet motorfester, hardykobling, svinghjul, clutch og smurt opp alle bevegelige deler i mellomakselen. Hvis jeg ikke tar helt feil må svinghjulet skiftes nok engang... Noen god grunn til at svinghjulet må skiftes igjen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Til info, så har jeg bytta clutch og motorfester uten noe spesielt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Til info, så har jeg bytta clutch og motorfester uten noe spesielt resultat. hva koster en slik jobb med skifte av motorfester?? tenker da på hvis du har vært andre plasser enn et merkeverksted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå