Gå til innhold

fremdeles "durelyd" fra drivaksling

gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

Vår 2003 E46 318d Touring står nå for tredje gang på et verksted pga. ulyder (during) i drivverket ved belastning. Denne gangen er det heldigvis en reklamasjonssak, men det drøyer med å finne løsningen (kanskje fordi verkstedet forsøker å hale ut tiden i påvente av at vi gir opp... noe vi ikke gjør). Så langt har vi skiftet motorfester, hardykobling, svinghjul, clutch og smurt opp alle bevegelige deler i mellomakselen. Hvis jeg ikke tar helt feil må svinghjulet skiftes nok engang... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke dekket traversforingene som forventet. det blir litt for mye å ta på en gang ang penger pga motorfestene må prioriteres først og det er dyrt å fikse. så får legge denne tråden på lur til jeg får peng til å få fikset foringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 2003 E46 318d Touring står nå for tredje gang på et verksted pga. ulyder (during) i drivverket ved belastning. Denne gangen er det heldigvis en reklamasjonssak, men det drøyer med å finne løsningen (kanskje fordi verkstedet forsøker å hale ut tiden i påvente av at vi gir opp... noe vi ikke gjør). Så langt har vi skiftet motorfester, hardykobling, svinghjul, clutch og smurt opp alle bevegelige deler i mellomakselen. Hvis jeg ikke tar helt feil må svinghjulet skiftes nok engang... :roll:

Noen god grunn til at svinghjulet må skiftes igjen da?? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...