Gå til innhold

Navi proffessional,nyeste verson hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Advarsel :(

Hvis du brenner programvaren på cd, så sørg for å bruke en tom cd av høy kvalitet, og brenn den på maks 4x hastighet, eller 1x.

Jeg brente en gammel cd jeg fant, på x24. Det var nok derfor den ikke klarte å lese cdn. Jeg fikk den heller ikke ut, og nå har jeg en blå skjerm uten gps.

Skal prøve å få ordna det, har bare ikke hatt tid enda.

Godt tips, håper du får ordnet din da! Er redd for at noe sånt skal skje...-he he.

Skrevet

Nå har jeg vært innom en databutikk og lånt Phillips Torx str 6 til den skruen. Det var enkelt å få ut cdn. Kjøpte nye cd r og brant OS V32 i x2 hastighet.

Men det skjedde ingenting når jeg puttet cdn inn i enheten, og nå vil den ikke ejecte igjen :(

Leste tips om at man skal holde eject knappen inne i 2 minutter etter at man diconnecter/connecter den blå strømkabelen. Det kan hende at man må gjenta det flere ganger. Har prøvd et par ganger uten hell..

Vet ikke helt hvor jeg går videre fra her..

Skrevet
Nå har jeg vært innom en databutikk og lånt Phillips Torx str 6 til den skruen. Det var enkelt å få ut cdn. Kjøpte nye cd r og brant OS V32 i x2 hastighet.

Men det skjedde ingenting når jeg puttet cdn inn i enheten, og nå vil den ikke ejecte igjen :(

Leste tips om at man skal holde eject knappen inne i 2 minutter etter at man diconnecter/connecter den blå strømkabelen. Det kan hende at man må gjenta det flere ganger. Har prøvd et par ganger uten hell..

Vet ikke helt hvor jeg går videre fra her..

F... så jævelig kjipt da, uheldig du!

Skrevet

Den brenner'n som kompisen min hadde (nti), fikk man ikke brent under 10. Men på min går den under, men jeg fikk ikke åpnet pakka av en aller annen grunn... Og da fikk jeg heller ikke brent den. Må se litt nøyere på dette, mye styr a gitt...

Skrevet

Har aldri hatt problem med å brenne i 16x. Bruk bare skikkelig cd plate, type verbatim for eks. No name plater er fy fy :)

Skrevet

Jeg spurte en i IT-butikk om det var noe forskjell på kvaliteten lenger, han sa det var før i tiden. Men han mente at brennerhastighet ikke hadde noe med saken å gjøre også, så vet ikke om han hadde noe peiling.

Skrevet

Elkjøp :?:

Neida, var nok mye større forskjell på kvalitet før, uten tvil. Men fortsatt så er det etter min erfaring lite problemer med store merker som Verbatim, Sony osv... i forhold til de platene som gjerne ikke er merket eller koster usannsynlig lite i forhold til "merke" plater.

Brant senest ut en NAV OS cd i 24x igår på verbatim. virket helt perfekt.

Skrevet

Dere MÅ bruke et program som heter ImgBurn, og brenne filen i mode2 med det programmet!

Andre programmer som Alcohol120%, Nero, osv. brenner i mode1 og da klarer ikke navigasjonsenheten å "boote opp" og man blir sittende igjen med en svart skjerm og en cd som ikke kommer ut igjen...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...