Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grillen ser da ikke enorm ut. Jeg vil tro den er omtrent på størrelse med dagens 5 serie, altså E60/E61. Man kan se at den er betydelig mindre enn F01/F02 7 serie.. Skal bli spennende å se hvordan den nye modellen blir, drømmen hadde jo vært en 2011 F11 523dAT TwinTurbo M-sport.. 8)

Skrevet

Hvor kommer F begnelsen fra? Har tydligvis sovet i timen..

Men sovet i timen eller ikke, hekken ser like forferdelig ut som på E90n. Også ha den fått den 7 serie look-alike refleksplata, eller dobbelthake som jeg kaller det.

Bangle er min helt.

Skrevet

Stilig;) Hehe, nei tror ikke man trenger å bekymre seg enda for utseende.. Pleier å være rimelig annerledes når de er ferdig..

Skrevet

"Test-mules" og ferdig produkt er to veldig forskjellige ting.

Tviler på at PAS vil se sånn ut når den er ferdig

qwn82pujbcskqg52fsq7.jpg

Skrevet

Men sovet i timen eller ikke, hekken ser like forferdelig ut som på E90n. Også ha den fått den 7 serie look-alike refleksplata, eller dobbelthake som jeg kaller det.

Bangle er min helt.

F er som kjent bokstaven etter E, og nå som de har kommet til E90-91-92-93, så blir den nye 5-serien den første modellen med F-betegnelse.! ;-)

Skrevet

Hvorfor ikke fortsette med E? Huff. Mister mer og mer BMW preget for hver dag som går (jada, jeg er så dum som ikke forstår det at..)

Dessverre var E60, E90 og Z4 omtrent like som de spionbildene jeg så... så jeg er ikke for optimistisk.

Derimot har jeg sett et kobbel av råe BMW concept biler. M1 retro i produksjon hadde vært helt verst.

Det kommer jo også en ny Z snart..

Skrevet

Synes det ser veldig lovende ut! Helt sikker på at dette blir en hit. Ryktene sier jo at denne skal bli "mer moderat" enn E60/E61, så jeg tror ikke vi skal frykte utseendet akkurat. Blir spennende å se hvilke motorer som lanseres først. Hadde jo vært festlig om man ikke må vente altfor lenge på en med spiselig pris. Strategien er vel å slippe de større motorene først slik at journalistene får skrytt seg ferdig før innstegsmodellene kommer. Dette har vist seg fornuftig før.

Skrevet

Bangle er min helt.

F er som kjent bokstaven etter E, og nå som de har kommet til E90-91-92-93, så blir den nye 5-serien den første modellen med F-betegnelse.! ;-)

Den nye 7 serien er den første modellen med F-betegnelse og heter F01 og F02 for lang versjon.. Ryktene skal ha det til at kommende 3 serie vil få kodenavn F20/F21/F22/F23 og 1 serie vil få kodenavn F30/F31/F32/F33.. Hørte jeg assosiasjoner om F30 og E30..? Det er vel kanskje et bevisst valg fra BMW sin side..? :?:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...