EirikL Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 min der jo! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Hehe, ikke langt unna, nei. Lekre felger til e39, det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 skal sies at det er gammel bilde da! felgene er fine de, begynner bare å gå litt lei dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 edit: flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Keep`em coming .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Kan ikke noe for det, men jeg synes hvite BMW'er er drittøffe. Triller lottomillionen inn til helgen blir det denne; http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 De ringene som står nede i gitteret, er det ekstra luftinntak til motorrommet? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 er vel til bremsene om jeg ikke tar helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Ringene er kjøling til luftfilter osv. Var en diskusjon om det i "den store E36 bildetråden" der var det link til hvor det kunne kjøpes også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Hvite BMW er rå tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå