jensemann23 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-elec ... enameZWDVW
wabby Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Jeg tror det kan hjelpe noe, men om den pakker like godt som en vanlig turbo... nei. Se her f.eks: Så at det vil hjelpe litt. absolutt. Men hvor mye er heller en anna sak. Prisen var jo ikke så mye akuratt, tror ikke du går konkurs om du prøver
morteym Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Skeptisk til at den greier å gi mer luft enn motoren suger inn, men jeg så klippet der.. F.eks på min så går det jo en luftekanal direkte fra luftinntaket i frontfanger og inn på innsuget. Når bilen er i fart så tror jeg det gir mye mer lufttrykk i seg selv enn en elektrisk løvblåser.
pedro Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Nei eneste hårføneren her på gården er og blir fruens PUNKTUM Forresten Funny video Pedro Så en kar fra usa på You Tube gjøre forsøk på M3. Skar hull i panseret for å demonstrere tullet. Stakkars bil.
Dirty Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Har ikke troa . men hadde vært morro å testet men går nok under disse herre 200 krones trimme dritte som de selger på qxl osv.
|Ole| Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 trur mykje av effekten du evt skulle faa forsvinne i stroem forbruket
TOREBMW Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 det der er 100% bullshit..en kamerat kjøpte en slik på ebay..klarer ikke levere luft nok til motoren på tomgang engang..fikk en solid later da han testet dette
Gjest Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 hehehe the unit draws 3 amps =)) hahaha Effekten er da P = U x I 14 x 4 = 56 watt jisezz denne lager en sykloon ;P haha sorry for et sånt svar men siden det faktisk er folk her i gruppa som kanskje biter på så må jeg bare understreke hvor tåpelig det er
528i Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 har sett mange dynotester der det tilsynelatende viste seg å funke. men ga like mye effektøkning når den ikke var tilkoblet, kun montert. så er nok bare vifta som lager litt turbulens, som gir bedre blanding av luft/bensin men det strømtrekket har jeg en måte å unngå
Ola. Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Enkelt å lage effekt i dyno, om det er det en vil... En kan endre div faktorer akkurat som en vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå