Gå til innhold

NAV OS v32 - last den ned her!

unknown_inc
 Share

Anbefalte innlegg

Så en E61 (2004) kan også oppgraderes med denne?? Så en oversikt en plass med bilder av MK1, 2, 3 og 4. Syntes ikke noen av dem lignet på DVD drevet i min bil.

Er det mulig å se hvilken versjon navigasjonsoftwaren i bilen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen si ifra hvis de finner et nyere kart jeg kan brenne direkte på DVD-plate? Det er vel 3D på disse nye karta?

Tror perspektiv visning har med navigasjon OSet å gjøre, ikke selve kartdata DVDen.

Kjenner en som kjenner en som kjenner en som lastet ned backup av bmw navigasjon DVD iso fra easynews..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg har da, MKIV eller MKIII?

"3D Perspective Mode. The latest version of the BMW MKIV firmware allows for 3D map viewing via a hidden menu item. To turn on perspective mode, from the main menu of your navigation screen select "settings", then press and hold the MENU button for 8 seconds. Using the left scroll button scroll down to Perspective and turn on"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brente vel i x24 eller noe, jeg tror det skulle vært x4 hastighet eller helst 1, noe jeg leste etterpå. Men trodde at enten så funket den eller ikke. Burde ihvertfall være mulig å få den ut av spilleren igjen. Er forbanna nå.

Får se om jeg får ut CDn.

The unit should still be trying to boot off the CD, even if the update went completely wrong.

1) If the CD is stuck in there, then you'll need to get it out first - sometimes if it's stubborn, this may mean removing the power cable (blue), then pressing the eject button repeatedly as you re-insert power until it ejects.

2) Assuming there's no CD in there, then you should be able to update. I'd try a different brand of (high quality) CD media, a different navigation version to the one that went wrong and also ensure that you burn the CD at the slowest speed.

3) Only once you've got it back, apply the latest update (using high quality CD media as above)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...