Mr.Silver Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Fristet den bilen din alstå!! hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Flott bil! Frister veldig med M5 touring, men sliter med å gi slipp på 545`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnissen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Hei! Hvordan er teknisk tilstand på denne og har du noen interiør bilder? Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Skal ordne med interiør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Fin pris du har lagt den ut til .. Hvordan er service historien på denne? kjedestrammer? , coiler? Når ble motoren sist sett over / ventiler justert? Clutch? Dempere? Bremser? Virker alt elektriske? ? Noe rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Fin pris du har lagt den ut til .. Hvordan er service historien på denne? kjedestrammer? , coiler? Når ble motoren sist sett over / ventiler justert? Clutch? Dempere? Bremser? Virker alt elektriske? ? Noe rust ? Jeg synes ikke det er så gal pris egentlig -Coilene er byttet av forrige eier -Demperne framme er byttet i fjor mener jeg og dempere bak tror jeg ikke det er så lenge siden.. -Alt elektrisk virker utenom, den ene vindusheisen og ene dørlåsen og bakluka kan være litt treg.. -Har ikke justert ventilene, men det tror jeg at jeg skal gjøre før eventuelt salg -Er desverre litt rust på skjermer og bakluke Men som sagt denne vurderes bare solgt, tenkte jeg skulle høre med BMW i Tromsø hva det vil komme på å gjøre den strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 En motor sjekk er fort værdt noen kroner .. spesielt om spjeldhusflappen fusker litt ( vanlig problem) eller buttrflyventilene er ute av sync. Justreing av ventiler bør være gjort på den Km stand. Kjedestrammeren er også meget viktig at den er byttet i senere tid. Er der lyst interiør i denne? Bilder? Jeg spør for en kamerat som ser på slike .. Selv har jeg en slik bil selv i Cosmos svart / svart alcantra med Eisenmann bakpotte .. ( ligger bilder på Bmwccn sine sider , søk M5T ny lakk ) Prisen er fin den , jeg hadde ikke vurdert salg på min bil før en hadde dobblet den prisen ihvertfall .. Husk en kan bare glemme å importerer de "Billigere" nå . Kjempebiler med beste motoren Bmw har konstruert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Du er inne på noe der lurer litt på om den blir å stige i verdi når jeg får i baksetene på den? Jeg er jp faktisk blitt glad i denne bilen Hvis den hadde vært strøken hva tror du jeg kunne fått for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Du er inne på noe der lurer litt på om den blir å stige i verdi når jeg får i baksetene på den? Jeg er jp faktisk blitt glad i denne bilen Hvis den hadde vært strøken hva tror du jeg kunne fått for den da? Får du fikset rusten + eventuelt tekniske småskavanker så tror jeg vi snakker om rundt 200 000 ( Med bakseter) Men klart markedet er tregt for slike biler og en vil jo ikke få mer en noen er villige til å betale . Du må jo betale mellom 150 - 220 for en pen sedan , som jo er en klasse ned Forøvrig så betalte en vel omtrent det samme som du forlanger for min 2 år tilbake. For å få den i god stand gikk der 15 000Euro til motor og teknisk, ca 30 000 til dempere/understell og rundt 70 000kr i det estetiske .. (dvs ny lakk, lister, pakninger, rust reperasjon, matter osv osv ..) dette over en 2 års periode så det blir jo ikke så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Selv har jeg en slik bil selv i Cosmos svart / svart alcantra med Eisenmann bakpotte .. ( ligger bilder på Bmwccn sine sider , søk M5T ny lakk ) ot: den bilen din gjør at jeg har lyst og beholde min og sette den i skikkelig stand. ikke så mye som skal til men, ikke mye pågangsmot etter førerkortbeslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Selv har jeg en slik bil selv i Cosmos svart / svart alcantra med Eisenmann bakpotte .. ( ligger bilder på Bmwccn sine sider , søk M5T ny lakk ) ot: den bilen din gjør at jeg har lyst og beholde min og sette den i skikkelig stand. ikke så mye som skal til men, ikke mye pågangsmot etter førerkortbeslag. Takk Bilen er begynt å bli meget bra , men gjenstår en del små ting enda. Og så har jo en et konstant behov for regelmessig TLC 130-140k er billig for en slik bil , selv om en må legge ut 100k i små fiks over en liten periode . Motoren er helt fantastisk og drar skikkelig godt når alt er tipp -topp. Faktisk så drar bilen min ifra en Dodge Ram SRT 10 oppover fjellet , det er prøvd I svingene har jo den ikke nubbesjans heller da bare dørene på en slik lastebil veier 1/2 tonn.. HVER Nå skal jeg ikke ødelegge salgstråden din mere D.C.V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 ser ikke på dette som ødeleggelse Jeg ser på det som god PR håper bare folk skjønner at det er billig Men nå vet jeg sannelig ikke om jeg skal selge eller ikke Forstå det den som kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Du har i papirene dine nårtid ventilene var justert Dette var gjort hos Emm Sport i Trondheim, nøyaktig km husker jeg ikke. men 190tkm visstnok(merk: disse burde justeres hver 30tkm.) Kjedestrammeren er byttet på rundt 150 000km iflg forrige eier. Coilene byttet jeg. Men en liten service på motoren skader ikke, Nilsen bil i Tromsø hadde helt okey priser på justering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg